Roel
Lid
Om even op het topic terug te komen......
Ik heb een orginele afneembare trekhaak en daar zit WEL een afdekkapje in het gat onder de auto.
Toen ik de auto op ging halen is ook de werking van de trekhaak haarfijn uiteglegd, maar ik had het natuurlijk weer veel te druk met de rest van de auto en de eerste keer dat de trekhaak eronder moest was het 1 grote ellende.
Bleek dat je het sleuteltje ook in dat ding moest duwen om hem erin te krijgen .
Wat een stunt was dat zeg, heeft me potverdrie ruim 45 minuten gekost om daar achter te komen.
En mijn vriendin 's avonds, Ja je moet wel dat sleuteltje erin doen en draaien (nog voordat ik met mijn verhaal klaar was) wat een stunt was dat zeg........
hahahaha.
Weet iemand trouwens waar je in hemelsnaam de remkabel aanvast moet zetten bij deze trekhaak, er zit namelijk geen speciaal oog voor.
En ik vind het stopcontact erg mooi weggewerkt, omhoog geklapt netjes uit het zicht, maar als je hem wilt gebruiken met verloop naar 7-polig wat onhandig.
Voor de rest een prima ding.
Kogeldruk die aangegeven staat is max. 70kg (net gecheckt) en max trekgewicht +/- 1400kg.
Dat komt bekend voor: ik ben zelfs teruggeweest naar de garage om te zeggen wat een k#$$t ding ze erop gezet hadden. Bleek het inderdaad zo te zijn dat je het sleuteltje moest omdraaien.
De kabel van de oplooprem bevestig ik aan de sleepoog, onderaan de rechterkant (rechts in het midden) van de achterbumper kun je. Deze mag niet aan de haak zelf bevestigt worden, omdat de kabel dan, samen met de aanhanger, los kan schieten.