- TriestGeen probleem, maar wel handig om te weten:
- Xenon is niet te bestellen op een Fabia 2 (misser m.i.)
- als je geen ESP neemt, heb je achter ook geen schijfremmen, maar trommels.
M.i. kan je het ook best zonder airco stellen in België en Nederland. Schijnt nog eens gezonder te zijn ook.
Dat is waar. Maar als je een auto zonder airco inruilt is die wel een stuk minder waard dan met airco. Dat is de reden waarom er op mijn auto airco zit. Als ik de airco 2 x gebruikt heb zolang ik de auto heb is het veel.
Moet je alleen geen zwarte nemen... als 't zonnetje goed schijnt en het is 15 graden of meer, moet ie bij mij eigenlijk al aan.M.i. kan je het ook best zonder airco stellen in België en Nederland. Schijnt nog eens gezonder te zijn ook.
En als je hem koopt is hij ook al duurder, dus dat verschil maakt niks uit.
Geen probleem, maar wel handig om te weten:
- Xenon is niet te bestellen op een Fabia 2 (misser m.i.)
- als je geen ESP neemt, heb je achter ook geen schijfremmen, maar trommels.
Iemand heeft ooit die zonder gekocht voor minder geld.Dat weet ik zonet niet ga maar eens met 2 identieke auto's een met en een zonder airco.
Ik denk dat het, het zelfde verhaal is van een auto met stuurbekrachting en een zonder. Die zonder is bijna onverkoopbaar. En dat terwijl die met stuurbekrachting duurder is.
Zet ze maar eens naast elkaar met airco, zonder airco. Met stuurbekrachting zonder stuurbekrachting. Welke neemt de klant ? Ik weet het.