Geldt dit niet alleen wanneer het vat helemaal vol zit?
En er zijn tijden geweest dat ik zelf menge met water en spiritus en die mengsels waren echt niet berekend op -15
En wat rook dat mengsel toch lekker in die tijden ! En geeneens zwervers rondom de auto voor de alcohol die erin zat !! :24:
Maar wat betreft de waterleiding waar ik het over had deze was wel vol en had lintverwarming die het niet meer deed !
Maar als het vaatje halfvol zit heeft deze wel expansie uiteraard maar in hoeverre ?
En in het pompje blijft ook altijd vloeistof staan wat dus kan bevriezen !
Toen deze vorstperiode begon zat er bij mij ook nog zomervloeistof in en was dus bevroren bij de eerst nacht, dus toen ik me ruiten wilde cleanen gebeurde er niets behalve dat zekering eruit vloog !
Dus gauw een rit gemaakt van wat Km's en op parkeerplek de zekering ff vervangen en me tank voor de helft leeggesproeid ( rare gezichten van mensen op parkeerterrein ) en gauw bijgevuld met wintervloeistof !
Tja zelfs een techneut overkomt het !
En nu weer on-topic !!
Ik zou voor je op vakantie gaat toch zelf even onder de wagen kijken of het niet te verhelpen is, want je tank is altijd op het verkeerde moment op rit leeg en je zal jezelf maar in een gevaarlijke situatie brengen ??
Tja en dat vergoed die prutsdealer echt niet !! ( zelfverantwoording !!?? ( VCA ))