problemen Columbus pack

clauke

Nieuw lid
Mijn Skoda Octavia Combi is 2 maanden oud.
Toen ik hem +/- 1 maand had viel mijn Columbus pack steeds uit en startte hij telkens opnieuw op. Dit heeft een kleine week geduurd tot hij volledig uitviel en niet meer opstart.

Ik rijd nu 1 maand zonder radio, muziek, gps,...
Bij de garage weten ze uiteindelijk dat het aan de regelaar ligt.
Het duurt nog minstens 2 weken eer dat de regelaar opgestuurd wordt en dan moet hij nog geplaatst worden.

Heeft er iemand van jullie dit probleem ook?

Olavio

Senior Member
Iets dergelijks ook gehad in OII. Columbus er uit, vervanger Amundsen er in (was dus in drie minuten gebeurd, hoi dief :mad:). Door dealer opgestuurd, nieuwe HD er in loopt weer als een zonnetje (met als plus nieuwe kaartinfo). Duurde wel enkele weken. Maar als gezegd dit was een "oude" Columbus

Joske

Forumguru
Mijn Skoda Octavia Combi is 2 maanden oud.
Toen ik hem +/- 1 maand had viel mijn Columbus pack steeds uit en startte hij telkens opnieuw op. Dit heeft een kleine week geduurd tot hij volledig uitviel en niet meer opstart.

Ik rijd nu 1 maand zonder radio, muziek, gps,...
Bij de garage weten ze uiteindelijk dat het aan de regelaar ligt.
Het duurt nog minstens 2 weken eer dat de regelaar opgestuurd wordt en dan moet hij nog geplaatst worden.

Heeft er iemand van jullie dit probleem ook?
Dag Clauke,

toch niet Beveren-Waas in OVL? Dan alvast een welkom aan iemand die eens niet ver uit de buurt woont ;)

Hier op het forum appreciëren we het alleszins als je je eens voorstelt in de meet- en greet. Wat uitleg over jou en je auto, een foto, etc.

ertromp

Forumguru
Op Skodacommunity.de heb ik nog niets gelezen over een dergelijk probleem.
De levertijd van het onderdeel zal te maken hebben met een toeleverancier.

Bovenaan Onderaan