niet werkende cruisecontrole
Omdat ik de pool van de accu nu ontkoppel als hij geparkeerd staat
Zo erg ???(ik ben zo'n doos die graag overal meekijkt...)
Gewoon een kijkdoos dus.Ik twijfel daar sterk over, er zijn meerdere mensen die er naar hebben gekeken (garages)...maar niet geschoten.... Hij klonk iig heel erg fijn... (ik ben zo'n doos die graag overal meekijkt...)
Gewoon een kijkdoos dus.
Hij deed het niet meer, de CC, meerdere keren geprobeerd met tussenpozen te herstarten, helemaal niks! Ging ik donderdag (3 dagen later) op weg voor 300 km, ineens deed de CC het weer. Snappen doe ik het niet, maar blij ben ik wel, mss toch de reset van de ABS unit die tijd nodig had?Kan een combi zijn van die 2 dat je CC het niet doet.
Bij me Caddy enkele keren gehad dat accu ook volledig leeg was en na deze opgeladen te hebben alle lampjes zich weer resette na enkele kilometers gereden te hebben.
Alleen de Cruise deed dan noppes nada !!
En dat dit eerste keer gebeurde deed hij het opeens de dag erna het weer wel.
Toen een volledig lege accu me een tweede keer overkwam bleek na opladen accu en gereden te hebben de CC het weer niet te doen.
Ben toen gestopt en auto uitgezet, maar sleutel in eerste instantie nog in contactslot nog, toen weer starten en cc deed nog niets.
Weer gestopt en auto uitgezet en sleutel uit contact genomen, uit wagen gestapt en met AB op slot gedaan en een 3 min gewacht.
Hierna weer ingestapt en auto gestart en hierna deed de CC het weer, dit doe ik nu telkens weer als ik weer eens met een lege accu sta en werkt prima.
Zeg niet dat het bij jou werkt maar kunt het wel testen, dit omdat je de pool van de accu af haalt zoals je verteld.....
Reden van lege accu bij mij is dat ik wel eens vergeet me omvormer uit te zetten en dat overleeft hij wel een nacht, maar niet als ik een weekend en een vrij of maandag ook nog een snipperdag heb, dan is de accu gewoon plat en kan ik zelfs de deur openen met de sleutel en niet de AB
Heb dat probleem zoals beschreven enkele keren gehad na lege accu en na stuk rijden verdwenen alle storingen alleen CC deed nog steeds nietsCC-blijf ik vreemd vinden,