Problemen na 2 jaar en 50.000 km

Okki

Donateur
Nee, eigenlijk niet......
hoewel...........gisteren ging er een H7 lampje kapot!

Is dat wat zeg :407:

MarcoO2

Forumguru
Lijkt me typisch gevalletje van garantie, of toch minstens een coulanceregeling ofzo... :grin:

Aiii

Lid
Idd. Denk aan de nachtmerries die je daar aan overhoudt. Symbolische dromen waarin je nog maar 1 oog hebt of waar je auto (shock, horror) allebei de voorlampen stuk heeft. Brrr.

En bovendien. De afschrijving op je auto voor de kilometers naar de winkel om een nieuwe h7 te moeten halen. Verschrikkelijk.

In ieder geval veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode.

LenK

Forumguru
Proficiat.
Ik heb mijn O2 bij 60.000- ingeruild. Geen echt grote problemen of extra kosten gehad, maar zo perfect als Okki's O2 was ie echt niet.

Okki

Donateur
Dank, dank, dank voor het medeleven........:aangenaam:

Kostte me € 12,85 (eigenlijk het dubbele, want ik heb gelijk links en rechts vervangen)

JeeWee

Actief lid
Dankzij mensen als Okki, die anti-cyclisch durven investeren, komt onze economie er wel weer boven op! Ik zeg: standbeeld voor Okki (en voor z'n O2!)

On topic: ik ben zelf ook meer dan gelukkig met mijn O2, die na een dik jaar en 45.000 km ook maar door blijft draaien zonder nukken, kuren of andere zaken waar ik van wakker zou liggen. Alleen heeft mijn vrouw ontdekt dat lantaarnpalen niet meegeven als je er doorheen probeert te rijden..... De aanblik van mijn O2 met reliëf op het linkervoorscherm is ook heel pijnlijk, hoor.

___JC___

Forumguru
Negatieve mode on:

Maar Okki, heb je dan geen last van...
- krakende rubbers als je over drempels rijdt.
- bizar veel windgeruis op de snelweg.
- een cruise control die af en toe niet werkt.
- knopjes die kaal worden door normaal gebruik.

Heb jij nou echt een perfecte O2 of ben je gewoon snel tevreden?
;)

(en dan zal ik kapotte turbo's en koppelingen maar buiten beschouwing laten...)

Als ervaringsdeskundige kan ik mededelen dat mocht je bij een Renault Inferiuer Scenic een H7 lampje kapot hebben je een afspraak met de werkplaats moet maken.

Je kunt bij die teringbak nergens bij.

Hulde Skoda voor het gebruiksgemak.

En de mijne geeft ook geen enkele krimp na bijna een jaar en 24000km.
Dusgeen:

Zelfs geen lampje kapot.

___JC___

Forumguru
Als ervaringsdeskundige kan ik mededelen dat mocht je bij een Renault Inferiuer Scenic een H7 lampje kapot hebben je een afspraak met de werkplaats moet maken.

Je kunt bij die teringbak nergens bij.

Hulde Skoda voor het gebruiksgemak.

En de mijne geeft ook geen enkele krimp na bijna een jaar en 24000km.
Dusgeen:

Zelfs geen lampje kapot.

Man die van jou is net ingereden! Wacht nog maar even een jaartje.
:tongue:

Rallye

Forumguru
Dusgeen:
- (...)
- (...)

Bij mij is het een poosje weggeweest na ingrijpen van de garage, maar nu is het, na ongeveer een jaar weer terug. Het heeft met het spijltje in de linkerachterdeur te maken, met enig buigwerk is het windgeruis weer weg.

renYek

Lid
429-812455792007327-fireseal%20pur.jpg

___JC___

Forumguru
Bij mij is het een poosje weggeweest na ingrijpen van de garage, maar nu is het, na ongeveer een jaar weer terug. Het heeft met het spijltje in de linkerachterdeur te maken, met enig buigwerk is het windgeruis weer weg.

Klopt! Maar bij mij is het nooit meer echt weg gegaan....

De S2 die ik laatst een dagje mee had was trouwens echt fluisterstil op de snelweg. Ze kunnen het dus wel !

JeeWee

Actief lid
Of wilde ze haar make up bijwerken en had wat meer licht nodig;)

De waarheid is zelfs nog erger: ze zag m niet, want de radio stond zo hard....

Ik heb werkelijk waar een half uur met m'n bek wagenwijd open verbaasd gestaan. Misschien kan Nemo dit uitleggen, want ik - met mijn beperkte mannelijke inzicht in de vrouwelijke geest - kan er niet bij.

___JC___

Forumguru
Je moet voor het gemak eens een golf 3 variant over de snelweg rijden, dan klaag je NOOIT meer over windgeruis op de snelweg haha. :grin:

Ik rij weleens met een 38 jaar oude Buick over de snelweg en die ruist iets meer inderdaad. Maar dat hoor je dan weer niet door de V8 roffel. :smirk:

Maar van een nieuwe auto verwacht je niet zo een windgeruis! De Altea heeft het ook overigens, iets met de ruitenwisser die de wind vangen ofzo.

Bovenaan Onderaan