dj.verhulst
Forumguru
Wat veel doet op snelheid ,, welke wielen heb je er onder, mijn O3 had bij aanvang 17" 225 breed die heb ik omgeruild ( onderhandeling aankoop ) voor 16" 205, voordeel de banden zijn goedkoper, iets minder kwetsbaar voor een stoeprand, die 20 mm smaller is 40 mm in totaal wat best wel effect heeft op de rolweerstand en dus verbruik, en als deze set op is koop ik Michelin energiesaver + die schelen meetbaar ook, op mijn O1 heb ik ze ook gehad en leverde me een 0,2 a 0,3 L per 100 km op , aangezien ik geen tankpas heb en het allemaal zelf moet lappen.
wat ik wel merk in de stad loopt ie aanzienlijk duurder, een O3 rijd het beste op auto en snelwegen.
mensen vinden hem ook erg stil en de stoelen fijn, ook hoog gevoelige mensen die ik in mijn kennissen kring heb
een DSG wil ik niet, hou liever zelf de controle en een ACC lijkt me leuk maar als ik dat zo hoor vind ik het niet erg dat ie niet op mijn Ambition businessline zit.
als ik de snelweg af ga zet ik hem vaak in z'n vrij zeker als er niemand achter me zit, dat scheelt best wat.
wat ik wel merk in de stad loopt ie aanzienlijk duurder, een O3 rijd het beste op auto en snelwegen.
mensen vinden hem ook erg stil en de stoelen fijn, ook hoog gevoelige mensen die ik in mijn kennissen kring heb
een DSG wil ik niet, hou liever zelf de controle en een ACC lijkt me leuk maar als ik dat zo hoor vind ik het niet erg dat ie niet op mijn Ambition businessline zit.
als ik de snelweg af ga zet ik hem vaak in z'n vrij zeker als er niemand achter me zit, dat scheelt best wat.