Zo, weer even updaten dit topic...
Ik maakte gister even een kwinkslag op social media over de vering en meteen hing Skoda NL aan de lijn...
Vandaag gesproken met iemand van Skoda NL en mijn klacht is bekend bij ze. Ze gaven hetzelfde aan als wat de dealer vertelde, namelijk dat de fabriek het vooralsnog afdoet met een "constructieve eigenschap"...
Skoda NL is de klacht aan het onderzoeken qua oplossing, andere dempers blijken niet afdoende. Men verzamelt de klachten om daar bij de fabriek mee terug te komen. Dus het is van belang je klacht via de dealer of zelf bij Skoda NL te deponeren...
De conclusie is dat de vering niet afdoende werkt bij korte oneffenheden en vooral bij herhaalde korte oneffenheden en dat daar nog geen oplossing voor is die afdoende werkt. En op dit moment houdt de fabriek de boel simpelweg af met het verhaal dat een verlaagd onderstel dit probleem nou eenmaal oplevert..
Dus wie nog geen officiële klacht heeft ingediend, raad ik aan dit alsnog te doen. Ook voor de mensen die dat al wel hebben gedaan. Hoe meer, hoe dikker de stok wordt om mee te slaan...