Probleem is bij vermelding van een bedrijf of persoon die niet actief is op een forum je maar van 1 kant het verhaal aan hoort en waardoor die andere partij/persoon altijd negatief over komt. Er zit natuurlijk een grond waarheid in om de naam wel te noemen (som werkt dat in je voordeel), maar het blijft eenrichtingsverkeer zonder oplossing helaas. Net zo vaak werkt het echter in je nadeel en schiet je er niets mee op om de naam te noemen.
Ben ik met je eens. Door mijn ervaring ben ik natuurlijk niet positief gestemd over de dealer.
Misschien dat anderen dat wel zijn. Wil hen geen schade berokkenen zonder hen de kans te geven dit probleem voorgoed de wereld uit te helpen.
Heb wel de indruk omdat het 'maar een Citigo betreft' de aandacht er niet helemaal bij is.
Mijn houding zal ik wel veranderen, en vaker en harder er tegenin gaan als het probleem wordt 'gedowngrade'.
Ik ben hier niet om de dealer zwart te maken, maar meer voor advies hoe dit op te lossen.
En ik denk inderdaad dat ik dit zoals Cordoba en DimiTator voorstellen schriftelijk ga afhandelen, dan wel via een juridische procedure. De auto is bijna een jaar oud en kan hier dan ook beter niet te lang mee wachten.
Ik heb het afgelopen half jaar mijn kop in het zand gestoken voor het probleem, en wil het afsluiten.