Dank voor de reacties. Ik heb de auto inmiddels terug en bij de garage ook de oude onderdelen gezien. De aansluiting van de kabelboom op de raammotor was zwaar aangetast door vocht. Helaas was het dus nodig om zowel de kabelboom als de raammotor vervangen. Ook het schakelpaneel is vervangen, maar die kosten zijn gering.
Er is nog gezocht naar tweedehands onderdelen, maar de enige raammotor die werd gevonden had een vraagprijs van maar liefst 225 euro (incl. verzending). Een nieuwe kostte 268 euro, vanwege het kleine verschil heb ik voor een nieuwe gekozen. Met en nieuwe kabelboom twv 91 euro, een schakelpaneel van 36 euro en 4 arbeidsuren kwamen we op 588 euro ex btw.
Al met al dus een flinke reparatie, maar ik heb een prettig gevoel bij de garage, duidelijke factuur en ook kosteloos een vervangende auto. Als ik in de toekomst kleine dingen heb dan wil ik nog steeds best zelf aan de slag, maar deze operatie was/is voor mij op dit moment nog 'boven mijn pet' en ik heb nu een garage waar ik ook mijn grote beurten en APK kan doen.
Er is nog gezocht naar tweedehands onderdelen, maar de enige raammotor die werd gevonden had een vraagprijs van maar liefst 225 euro (incl. verzending). Een nieuwe kostte 268 euro, vanwege het kleine verschil heb ik voor een nieuwe gekozen. Met en nieuwe kabelboom twv 91 euro, een schakelpaneel van 36 euro en 4 arbeidsuren kwamen we op 588 euro ex btw.
Al met al dus een flinke reparatie, maar ik heb een prettig gevoel bij de garage, duidelijke factuur en ook kosteloos een vervangende auto. Als ik in de toekomst kleine dingen heb dan wil ik nog steeds best zelf aan de slag, maar deze operatie was/is voor mij op dit moment nog 'boven mijn pet' en ik heb nu een garage waar ik ook mijn grote beurten en APK kan doen.