Proefgereden; Audi S4 Avant 3.0tfsi

Race Eend

Forumguru
Echt een super auto inderdaad de S4, motor en bak zijn geweldig en de rest vd auto ook (alhoewel de ruimte achter de grote voorstoelen krapper is dan bij de octavia).

Het is sinds afgelopen vrijdag ook mogelijk om de 8.5 ecu te tunen (de nieuwere facelift neus, zoals op deze S4 gezet is), dus je hoeft niet meer op te passen welke je aanschaft

s4 jd2.jpg

andrehj

Forumguru
Ehm, het gaat hier over een S4 met 333 pk, moet die nog getuned worden dan? Volgens mij komt die best wel van zijn plek...:D

• Leuk
Waarderingen: LT83

Race Eend

Forumguru
Ehm, het gaat hier over een S4 met 333 pk, moet die nog getuned worden dan? Volgens mij komt die best wel van zijn plek...:D

Het klinkt heel spannend, 333pk, maar echt snel is het niet hoor, zware auto met 4wd en dsg. Geeft nu niet echt de beleving dat het echt hard gaat. Daarbij zijn ze standaard vanaf 5500rpm afgevlakt. Jammer, want als ze getuned zijn lopen ze echt in 1 streep door tot de toerenbegrenzer, dat is juist het mooie van een compressor motor.

lugolux78

Forumguru
Wa'n piemeltje praat hier.... Hahaha. Boys with toys. Speel wel voorzichtig anders moeten we dergelijke praatjes missen...

Wat keuze betreft. Ik zou voor het vorige model A4 gaan. Die heeft nog een echte motor. Jaja

LT83

Forumguru
Wa'n piemeltje praat hier.... Hahaha. Boys with toys. Speel wel voorzichtig anders moeten we dergelijke praatjes missen...

Wat keuze betreft. Ik zou voor het vorige model A4 gaan. Die heeft nog een echte motor. Jaja

Buiten het feit dat ik het vorige model een stuk minder mooi vind is die motor echt ondermaats joh ;)

Joske

Forumguru
hou ons op de hoogte van de bevindingen é

heb je het leesvoer al volledig doorploegd wat ik je bezorgd had? ;) ;) ;)

• Leuk
Waarderingen: LT83
Bovenaan Onderaan