[Project] Scherm in de hoofdsteun + DVD

Rallye

Forumguru
@Falcon: ziet er mooi uit. Maar eeehhh, zou je met een auto met zulke mooie spullen erin niet je kenteken op de foto's onleesbaar maken? Wij zijn natuurlijk wel te vertrouwen, maar de foto's zijn wel voor heel internet zichtbaar.

Falcon

Donateur
Rallye je hebt eigenlijk best wel een punt. Laat ik inderdaad daar eens wat aan gaan doen.

Aangaande de opmerking van Kalefietsbel... daar heb ik het over gehad met mijn dealer.. nu heb ik in allebei de hoofdsteunen zo'n monitor zitten en daarin zit een extra absorberende opvulling. Ik heb het toen de tijd ook gelijk even getest en zelf even flink zitten te headbangen :super: op de hoofdsteunen en geen hard stuk kunnen constanteren. Maar goed dat je deze opmerkt.. let hier wel op heren! :)

Ik ga even wat blinderen :)

En is aangepast! .. bedankt Rallye

Falcon

Donateur
FALCON, ik neem aan dat jij geen leaseauto hebt? Want hoe ga je dit anders weer meenemen?

Hoi Octofreak.. ik zag jouw opmerking nog staan.. wil hier toch even op reageren.

Ik heb wel een leaseauto.. ik heb dit laten berekenen in mijn lease bedrag als extra accessoires. Geen bijtelling :cheer: Dus ook niet over een radio die anders fabriek af zou komen (columbus in dit geval). Die AppleTV gaat natuurlijk uit eigen zak :)

Daarnaast ben ik ICT-er en ja ik moet wat te prutsen hebben in mijn auto :blush:

Reizende

Actief lid
FALCON, ik neem aan dat jij geen leaseauto hebt? Want hoe ga je dit anders weer meenemen?

Als je mijn post bekijkt (2e) zien jullie dat er ook fabrikanten zijn die de hoofdsteun weer in de originele staat terugbrengen! Hoe ze het doen weet ik niet, maar ze geven er een certificaat mét garantie bij!

KaleFietsbel

Actief lid
Jij bedoelt dat het schokabsorberend vermogen van de hoofdsteun deels verloren kan gaan doordat je de steun opvult met iets hards? Zo had ik het nog niet bekeken... en ik heb geen idee of dat ooit onderzocht is! Gevoelsmatig zou ik denken dat het niet heel veel scheelt.

Dat bedoelde ik inderdaad.

Aangaande de opmerking van Kalefietsbel... daar heb ik het over gehad met mijn dealer.. nu heb ik in allebei de hoofdsteunen zo'n monitor zitten en daarin zit een extra absorberende opvulling. Ik heb het toen de tijd ook gelijk even getest en zelf even flink zitten te headbangen :super: op de hoofdsteunen en geen hard stuk kunnen constateren.

Oke dan, dan zal dat wel loslopen.

octofreak

Actief lid
Hoi Octofreak.. ik zag jouw opmerking nog staan.. wil hier toch even op reageren.

Ik heb wel een leaseauto.. ik heb dit laten berekenen in mijn lease bedrag als extra accessoires. Geen bijtelling :cheer: Dus ook niet over een radio die anders fabriek af zou komen (columbus in dit geval). Die AppleTV gaat natuurlijk uit eigen zak :)

Daarnaast ben ik ICT-er en ja ik moet wat te prutsen hebben in mijn auto :blush:

Hoi Falcon,

zitten we ongeveer in hetzelfde vak! :aangenaam:

Maar duidelijk verhaal,jij hebt hier een duidelijk keuze in gemaakt en je accepteert dus dat na de leaseperiode je alles weer kwijt bent...

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]@Bart007: Wil je aub je vraag over dat merk in een nieuw topic plaatsen? De postings in deze discussie heb ik voor de lieve vreden :tongue: verwijderd.[/MODERATORBREAK]

candywhite

Nieuw lid
Waar kan ik zo van die voorgemaakte lederen hoofdsteunen kopen met scherm in ? Kan ik die aansluiten op mijn Columbus ?

nomad

Senior Member
Da's ook toeval. Ik heb maar zo'n steun aangeschaft, want het hele project gaat veel tijd en vooral meer geld dan de 299 kosten die ik voor die steun betaald heb. Zoek alleen nog een bedrijf die de leren bekleding vervangt voor stoffen bekleding, want een leren hoofdsteun in een stoffen interieur is geen gezicht.

Bovenaan Onderaan