FALCON, ik neem aan dat jij geen leaseauto hebt? Want hoe ga je dit anders weer meenemen?
FALCON, ik neem aan dat jij geen leaseauto hebt? Want hoe ga je dit anders weer meenemen?
Jij bedoelt dat het schokabsorberend vermogen van de hoofdsteun deels verloren kan gaan doordat je de steun opvult met iets hards? Zo had ik het nog niet bekeken... en ik heb geen idee of dat ooit onderzocht is! Gevoelsmatig zou ik denken dat het niet heel veel scheelt.
Aangaande de opmerking van Kalefietsbel... daar heb ik het over gehad met mijn dealer.. nu heb ik in allebei de hoofdsteunen zo'n monitor zitten en daarin zit een extra absorberende opvulling. Ik heb het toen de tijd ook gelijk even getest en zelf even flink zitten te headbangen :super: op de hoofdsteunen en geen hard stuk kunnen constateren.
Sorry nomad Je bent er nog 1 vergeten dan. En het adres ook even weghalen, of maakt dat niet uit voor je?Ik ga even wat blinderen
En is aangepast! .. bedankt Rallye
Hoi Octofreak.. ik zag jouw opmerking nog staan.. wil hier toch even op reageren.
Ik heb wel een leaseauto.. ik heb dit laten berekenen in mijn lease bedrag als extra accessoires. Geen bijtelling Dus ook niet over een radio die anders fabriek af zou komen (columbus in dit geval). Die AppleTV gaat natuurlijk uit eigen zak
Daarnaast ben ik ICT-er en ja ik moet wat te prutsen hebben in mijn auto :blush:
Waar kan ik zo van die voorgemaakte lederen hoofdsteunen kopen met scherm in ? Kan ik die aansluiten op mijn Columbus ?