Frank_Rapid Spaceback
Forumguru
En ook daar is de maximale daklast niet veel meer dan 50 kg dat ga je ook met een herkeuring niet veranderen.
Nou, of die 15 pk extra nu werkelijk onzin is waag ik te betwijfelen. Niemand trekt onder normale omstandigheden door tot 5000 rpm of verder. Want dat is namelijk wél onzin.Ik ben overtuigd dat jullie gelijk hebben met die 15 pk onzin, hoe meer ik lees van ervaringen en informatie des te meer duidelijk is dat het geen zin heeft en tot de 5000rpm er helemaal geen verschil is tussen de 60 en 75 versie. Dan ga ik wel uit eten
Als je zulke snelheden wilt rijden neem dan een motorblok dat ervoor gemaakt is. Ik zou mijn blok niet continue opjagen naar bijna 6000 rpm om 190 te rijden. Dat is vragen om moeilijkheden. Los van het feit of je wel zo hard moet willen rijden in een koektrommel.
Hoezo? Is de E5 dan op?waar we voor het milieu nu gedwongen worden om E10 te tanken
Ik denk dat jij een erg optimistische teller hebt. Met 60pk houd het met 160 echte km's per uur wel op hoor. Er vanuit gaande dat je geen enorme wind mee had en niet helling af ging.Ik heb er vorig zomer 10 landen mee bezocht en 4000km gereden in 2,5 week. Bij de oosterburen rustig 160 als kruissnelheid en ook hele stukken richting de 190, zelfs op die snelheden zit ik prima in de auto. Ik heb de 60PK versie.
190 km/h was idd wel een beetje naar beneden op zo'n lange Duitse snelweg. En het verschil tussen werkelijk en de teller is voor mij geen ding. Het gaat om de beleving!Ik denk dat jij een erg optimistische teller hebt. Met 60pk houd het met 160 echte km's per uur wel op hoor. Er vanuit gaande dat je geen enorme wind mee had en niet helling af ging.
Dat is toch prachtig! legaal hard rijdenTsja in mijn beleving rij ik dan dagelijks te hard en aso...... maar volgens de politie rij ik netjes..!!
Waar had je hem achter hangen dan, de Red-Bull van Max?Ik heb er vorig zomer 10 landen mee bezocht en 4000km gereden in 2,5 week. Bij de oosterburen rustig 160 als kruissnelheid en ook hele stukken richting de 190, zelfs op die snelheden zit ik prima in de auto. Ik heb de 60PK versie.