Pulserend vermogen tussen 2200 en 3000rpm

Tallguy

Forumguru
Alleen dat het met deze koudere temperaturen niet voorkomt. Ik wacht tot het weer wat warmer wordt want de Ford garage wil best meten, maar dan moet het euvel zich wel op dat moment voordoen.
Ik denk dus dat ik de winter geen actie zal ondernemen en in de lente, als het weer de kop opsteekt, een meting laat doen naar de temp sensor.
 

Noord26

Forumguru
Hmm.. Dan zou het een sensor in het inlaattraject van lucht naar de motor kunnen zijn. Dat is de enige variabele die anders wordt als het buiten kouder is?
 

Cordoba

Forumguru
Ligt eraan waar de sensor zit, achter de turbo is de lucht zo heet, dat het daar niet echt een temperatuurverschil geeft. Het effect kan trouwens ook bij koude niet optreden doordat onderdelen minder heet worden, doordat er gewoon meer warmte 'weglekt'.

Hoe dan ook, een lastig probleem om te vinden, zeker met de beperkte gegevens, en zonder specifieke Ford-kennis-en-ervaring.
 

Antera

Donateur
Even vagcom eraan en kijken wat de sensoren aangeven dan weet je het snel. Weet bijna wel zeker dat het een temp sensor is die vervelend is.
 
Bovenaan Onderaan