Punicajack stelt zich voor

Cordoba

Forumguru
Welkom @punicajack :bloemen:Aan de hand van je avatar had ik al m'n conclusies getrokken over MotoGP, en zie dat je ze ondertussen hebt bevestigd.

Heb je trouwens al een kompas aangeschaft?
(als je vanuit een Fiesta komt is een plattegrond van de auto en een kompas wel handig om de uitgang van de auto weer te vinden als je er eenmaal in zit)

punicajack

Actief lid
Welkom mede Rossi fan, en veel plezier op dit mooie forum.
Wat voor motor rijdt je?

Ik heb momenteel 3 motoren:pardon: Allemaal Honda, een
VFR 750 RC36-II
1002758_10200849675797054_1973707064_n.jpg

en een VTR 1000 F firestorm (deze gaat alleen de verkoop in)
f191cd7eee51bd56179ed38f8324ec34

en nog een oude XL 500 s offroad die uit elkaar ligt.
522e4bff01bb70962aef9b7dd645ad94

Welkom @punicajack :bloemen:Aan de hand van je avatar had ik al m'n conclusies getrokken over MotoGP, en zie dat je ze ondertussen hebt bevestigd.

Heb je trouwens al een kompas aangeschaft?
(als je vanuit een Fiesta komt is een plattegrond van de auto en een kompas wel handig om de uitgang van de auto weer te vinden als je er eenmaal in zit)
:maakmegek:

punicajack

Actief lid
Fraaie collectie motoren!

Ik rijdt Yamaha en heb een Honda project in de schuur liggen, (moet ooit nog een rijdende streetfighter worden).

Foto van mijn YZF:

Bekijk bijlage 38186
Dies niet standaard ;) Mooi apparaat!
Wat voor basis is je Honda-to-become-sf? Een blade?

Mijn VTR gaat met pijn in mijn hart de deur uit. Had altijd het idee om em helemaal op te rijden en zou ie een keer kuipschade krijgen dan zou ik em ook richting een streetfighter gaan modificeren. Maar kga een woonwerk verkeer motor nodig hebben en dat is de VTR niet, de VFR doet dat een stuk beter.

bobbl

Forumguru
Dies niet standaard ;) Mooi apparaat!
Wat voor basis is je Honda-to-become-sf? Een blade?

Mijn VTR gaat met pijn in mijn hart de deur uit. Had altijd het idee om em helemaal op te rijden en zou ie een keer kuipschade krijgen dan zou ik em ook richting een streetfighter gaan modificeren. Maar kga een woonwerk verkeer motor nodig hebben en dat is de VTR niet, de VFR doet dat een stuk beter.

Honda is een CBX 1000!:yeah:

punicajack

Actief lid
Hij staat voor de deur, helemaal blij! Hier nog een paar foto's, het moest even snel want het was niet echt mooi weer.

Thokozanoah

Forumguru
Blijft mooi motorrijden.....heb eerder ook altijd Honda gereden....na drie keer Blade te hebben gereden met de laatste in de vangrail beland in 2003 tijdens een rondje klaverblad :bloos: Wel kuipschade, maar nooit omgetoverd naar Street Fighter.
In 2010 weer opgestapt, een Aprilia......een klein jaartje gehad en daarna een nieuwe Tiger 1050.... Heerlijke motor, door een hernie operatie nu ff motorloos, maar in de toekomst zeker weer een motor image.jpg image.jpg image.jpg !

Laatst bewerkt:

punicajack

Actief lid
Blijft mooi motorrijden.....heb eerder ook altijd Honda gereden....na drie keer Blade te hebben gereden met de laatste in de vangrail beland in 2003 tijdens een rondje klaverblad :bloos: Wel kuipschade, maar nooit omgetoverd naar Street Fighter.
......

Niet leuk natuurlijk dat je em in de vangrail geparkeerd had? Zelf niets aan overgehouden? Dat zijn meestal nare crashes. Ben niet zo van het klaverbladrijden om deze reden, liefst op rustige landweggetjes en het liefst niet in Nederland (Luxemburg en Duitsland hebben hele mooie gebieden!)

Ben een paar jaar geleden een keer op Assen geweest met een circuit rijvaardigheid training (CRT), was ook erg gaaf.

415669_2796534205370_152392698_o.jpg

Thokozanoah

Forumguru
Niet leuk natuurlijk dat je em in de vangrail geparkeerd had? Zelf niets aan overgehouden? Dat zijn meestal nare crashes.

Bekijk bijlage 38487
Eigenlijk was het meer pech door de combinatie koude banden en te plat, ik had in de ochtend een paar rondjes gepakt en daarna een bak koffie bij een motorzaak gedaan. Toen wilde ik naar huis en pakte een afrit van hetzelfde klaverblad, ging onderuit voor ik het wist. Knie en schouder gebroken en later een trombosebeen opgelopen door beschadiging van de vaten. Maar geluk bij een ongeluk, kon het nog navertellen.....
Eigenlijk ben ik een hele rustige rijder en idd normaal over landweggetjes en Duitsland werd meerdere malen per jaar bezocht, meestal Cochem en omgeving.

punicajack

Actief lid
Moet het nog even kwijt. Dit weekend een aantal ritjes gereden en ben echt super tevreden met de O2.:tegek:

We hadden dus eerst een Fiesta uit 2002 die redelijk kaal uitgevoerd was. Dus veel dingen zijn nieuw voor me.
airco, navigatie, cruise control, stop&go, parkeersensoren en ik ben vast nog dingen vergeten, maar echt heel fijn allemaal, veel rijcomfort! Tot de 135 km/u (harder nog niet gereden) ook geen tot weinig windgeruis. Ik ben ooit begonnen met een suzuki swift (diegene die tegen DE paal opreedt) en die was flink lawaaierig en toen was de fiesta al een verademing. Toch moest bij de fiesta de radio een paar tandjes harder op de snelweg. In de O2 geen last van :D

Ook echt, de RUIMTE, fantastisch. En ook al met aanhangwagen gereden en dat kost em geen extra moeite, dus die 1.6 TDI is voor mij krachtig genoeg.

Kortom, helemaal blij:thumbsup:

Bovenaan Onderaan