Dit weekend heb ik snel wat T10 highpower leds van carpoint bij een betere automaterialen zaak gekocht om te testen.
Ik heb ze aan de achterzijde geplaatst omdat ik voor de voorkant een ander setje krijg. (een man met een baard schijnt ze in de zak mee te nemen tijdens de surprises). Maar zie hieronder het resultaat. Het werk is trouwens echt zo gepiept, heel simpel!
deze led's heb ik gekocht:
http://www.carpoint.nl/product/led-t10-w5w-high-power/
Het eerste dat je doet is voorzichtig je vingers tussen de hemel en de voorkant van de licht unit proberen te stoppen. Terwijl je dat aan het doen bent klikt hij vanzelf los en dan ziet het er zo uit (het rechter lampje heb ik er al uitgehaald):
Bekijk bijlage 63824
Daarna pak je de lampjes er uit door ze recht naar beneden te trekken (LET OP als ze aan hebben gestaan door je instapverlichting kunnen ze heet zijn).
Bekijk bijlage 63825
Zie hier het halogeen lampje.
vervolgens stop je op dezelfde manier de ledjes terug. (ik had nu een setje van 2) en dank kan je gelijk testen of hij het doet (mits je contact aanstaat).
en hij deed het:
Bekijk bijlage 63826
Bekijk bijlage 63827
Dan voorzichtig het afdek kapje weer terug duwen, en let daar echt heel erg bij op want je kan de led's er daarmee te ver induwen waardoor de contactjes waar ze inschuiven te breed worden. Dan blijft het lampje niet meer hangen zeg maar. Op onderstaande foto zie je dat het lamphuisje maar een kleine opening heeft.
Bekijk bijlage 63828
Uiteindelijk ziet het er dan zo uit:
instapverlichting met 3 lampjes aan hier zie je ook het verschil tussen led en halogeen goed:
Bekijk bijlage 63829
en met alleen de leeslampjes aangedrukt:
Bekijk bijlage 63830