Race Blue RS 2.0 TSI van vw125

CDK

Forumguru
Ok, duidelijk! @Mettes jij hebt ook 7.5J velgen neem ik aan, dan kom jij achter aan ET31 en voor aan ET35. Veel ruimte dus bij de Octavia 3....
Ben jij ook verlaagd @Mettes? En er liggen 225 brede banden om de velg neem ik aan?
Daar moet je wel wat mee kunnen doen dan @Wijnie :jaja:

NewO3

Forumguru
Mijn vrouw zou zeggen: 'beschadigd? Waar dan?'

Mijn vrouw zou zeggen, ja sorry parkeerplaats was zo krap. Twee randen inmiddels beschadigd in 2 weken (18") moet nog 3,5 jaar met de auto ... Grrr
Zit nu Rim Ringz in zilverkleur te overwegen. Moet dan wel steeds de ringen swappen bij zomer-winter wissel maar dat is het werk niet. En reparatie van velgen, is nog niet heel erg maar stoor me er enorm aan. Ben zo zuinig, lease of niet ...

CDK

Forumguru
@NewO3 dat is vervelend :( had nog nooit van Rim Ringz gehoord, dank voor de tip, wellicht nog eens handig voor onze Fabia.

Joske

Forumguru
neen.. die kende ik ook niet, je kan er wel leuke dingen mee doen. Rood op een zwarte velg bijvoorbeeld als klassieker in spe.

Rim-Ringz1.jpg

CDK

Forumguru
Nee die hoeven er niet af @Joske, alleen maar leeg laten lopen, ring monteren en weer oppompen, maar laten we er niet over door gaan, anders is @vw125 z'n topic om zeep, iets waar ik zelf ook van baal :)

Mettes

Forumguru
Ok, duidelijk! @Mettes jij hebt ook 7.5J velgen neem ik aan, dan kom jij achter aan ET31 en voor aan ET35. Veel ruimte dus bij de Octavia 3....
Ben jij ook verlaagd @Mettes? En er liggen 225 brede banden om de velg neem ik aan?
Daar moet je wel wat mee kunnen doen dan @Wijnie :jaja:
Inderdaad verlaagd met Antera-kit en 225 banden rond gemini 18".
Vooraan 16mm achteraan 20mm spacers.

Bijlagen

• spacers.JPG
    spacers.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 62
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan