Radical r-c11vw1

VAG-man

Forumguru
Ik heb nu plotseling ook een probleem. Scherm reageert niet meer op aanraking. Kan nog wel naar radio of telefoon toe via knoppen op het stuur en uiteraard kan ik het volume bedienen.
Van alles geprobeerd resetknop, radio uitgebouwd (los gekoppeld van 12V), maar niks helpt. Uiteindelijk heb ik een computermuis aan de usb-ingang gekoppeld en kon ik weer echt in het toestel. Instellingen gecontroleerd, cache geheugen opgeruimd, diverse apps verwijderd.
Nu wil ik de fabrieks software er opnieuw inzetten, maar dat lukt niet omdat de usb-poort gebruikt wordt door de muis.

Lastig gevalletje. Iemand nog een tip?

Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Ik heb de Radical opgegeven. Heeft maar 4 jaren goed gewerkt.

Heb fabrieksinstellingen geprobeerd en software opnieuw geïnstalleerd. Het is een hardware probleem, dus helaas.

In principe werkt alles nog goed behalve het aanraakscherm. Je kunt alles nog bedienen via de muis of connectie met je telefoon. Dat alles vind ik maar niks. Inmiddels een Chinese opvolger besteld. Ben bang dat deze niet gaat werken met de Sound System die in mijn auto zit. Gelukkig kan ik binnen 90 dagen mijn geld terugkrijgen.

Ik zal een nieuwe topic aanmaken als alles werkt.

VAG-man

Forumguru
Ik heb de Radical opgegeven. Heeft maar 4 jaren goed gewerkt.

Ik zal een nieuwe topic aanmaken als alles werkt.
Zie hier de topic van de opvolger van de Radical.

Bovenaan Onderaan