Rallye
Forumguru
Ik nijg op het moment toch naar een wat duurdere, losse carkit. Wat ik me nog wel afvraag is of ik nog extra (omvorm) kabels bij de carkit nodig heb? Wellicht weet je dat nog van het oudere type icm de fabia ii?
Edit: zie dat je een octavia had met een swing! Wellicht zijn de aansluitingen gelijk...
Volgens mij zit alle aansluitspul bij de Bury; ik hem hem eerst in mijn Octavia PFL in laten bouwen door Gami in Arnhem en later in mij FL Octavia door mijn garage, dus gezien heb ik dat niet. Verschil tussen beide aansluitingen was dat de Stream in de PFL keurig werd stilgelegd door de Bury, terwijl het volgens mijn garage bij de Swing alleen mogelijk was om de Bury de Swing te laten overrulen, waarbij de Bury wel de frontspeakers van de Swing gebruikte en de achterspeakers op stil zette, maar de CD of muziek via USB gewoon doorliep. N.B. afspelen van muziek via bluetooth ging zoals gezegd via de aux, dus over alle speakers van radio.
Ander voordeel van de Bury was dat er twee telefoons tegelijk op konden worden aangesloten, net als ik nu op mijn OEM-Amundsen heb. Erg handig; zowel mijn vrouw als ik hebben een privé- en een zakeljk toestel.
Bij een after market carkit is plaatsing van de microfoon erg belangrijk. Zie of je daarmee kunt experimenteren.