Radio Dance

Maarten

Forumguru
Zoals jullie misschien wel weten heb ik een nieuwe Skoda Fabia Combi gekocht.
(Zie hier)

Hierin zit dus standaard de Radio Dance.

Mijn vraag is eigenlijk simpel. Hoe zijn jullie ervaringen met dit systeem?

(eerder postte ik dezelfde vraag met de verkeerde radio naam, dom, dom.)

Wallie

Lid
Ik heb 'm nu een paar maanden, bevalt me eigenlijk prima, goed geluid, makkelijke bediening, en alles doet het... kan d'r eigenlijk geen minpunten aan bedenken ;)

Fabia

† In Memoriam
Geen klachten, ben erg tevreden. Goed geluid en heerlijk dat je ipod op kan aansluiten.

Boet

Actief lid
Redelijk. Werkt 99% van de tijd. Geluid vind ik wat aan de doffe kant, maar voor een niet-stereofiel prima te beluisteren.

Roco

Lid
Kijk, dit levert meer op dan de vraag over de BEAT.
Ik ben zeer tevreden over de Dance.
Met 8 speakers kan ik het helemaal naar mijn zin regelen. Niks dof geluid. Alles is instelbaar kwa geluid en als "the house of the rising sun" op 32 staat, dan voel ik mijn ribbetjes meetrillen.
Kwa onderhoud(noodgedwongen) vind ik hem ook zeer vriendelijk en mooi in elkaar ziten. En degelijk.
Het enige nadeel vind ik dat het display niet verlicht is, als de radio aan is. Het display licht op als de koplampen aangaan, een rare en onlogische combinatie.
Ik heb hiervoor 3 Pioneers versleten en daar kan de Dance rustig mee concurreren.
( de kerstboomverlichting van de Pioneers is ook niet alles)
Kortom, geen centje spijt.

@Boet: geen goed stereogeluid???

Die opmerking kan ik niet wisselen

Maarten

Forumguru
Kijk, dit levert meer op dan de vraag over de BEAT.

Tja, ik zat echt een beetje te slapen. Helemaal in de ban van mijn bestelde Skoda denk ik. :eek:
skoda_dance_sm.jpg

Klopt dat vindt ik ook het enige minpunt dat de verlicht pas aangaat wanneer je de koplamp verlichting aanzet. Maar nu heb ik bijna altijd de koplampen aan.
Is dit een VAG instellingen en is deze wellicht om te zetten naar altijd aan als sleutel in contact?

Scheppie

Actief lid
Hierin zit dus standaard de Radio Dance.

Mijn vraag is eigenlijk simpel. Hoe zijn jullie ervaringen met dit systeem?

Hij bevalt mij prima, het geluid is prima
Je kunt je ipod erop aansluiten en hij speelt MP3 bestanden af dus 1 cd-tje en je kunt uren met plezier luisteren.......

eddyboer

Nieuw lid
Zelfs met een apart kabeltje in de radio voor mijn bleutooth carkit kan ik de beller goed verstaan via de speakers.:xyxthumbs:

van_der_P

Senior Member
De standaard afstelling van de bassen vind ik te veel het wordt al snel gebonk, dat is het enige min punt. Voor de rest een goede maar eenvoudige radio, voor veel geld.

jaspernl

Actief lid
prima apparaatje. En zeker in combinatie met het AB pakket (ik ga er nog steeds van uit dat het goed komt, kerel...) valt die prijs heeeeeeel erg mee!

Mark

Banned
@Mark; 'Best tevreden'?

Helaas moet ik nog even wachten voordat ik hem proberen kan.

Het is een groot en mooi toestel, het paste bij het dashboard van mijn Roomster, maar het is een gewone radio zonder specialekes waar flink word voor aangerekend als je hem los wilt kopen.

Erg goede radio met veel mogelijkheden zeker in combinatie met parkeersensoren (geluid wordt zachter als je 'm in achteruit zet en je ziet op scherm je auto van bovenaf). Zoals eerder opgemerkt moet je de bassen wel iets terugdraaien, het wordt snel boemerig, maar dat kan ook aan de speakers liggen. Heb nu een kabeltje tussen iPod (niet aan koptelefoonaansluiting, maar via verloopstekkertje !) en mini-jack aansluiting. Klinkt als een klok. Stukken beter dan alle andere losse radio's die ik heb gehad van Sony en Kenwood.

LenK

Forumguru
Neeeee. Er komen links en rechts achter een autootje op het scherm streepjes.
Hoe meer streepjes hoe dichter bij een obstakel je bent.
Weinig toegevoegde waarde bij het geluid, alleen kun je zien aan welke kant je moet opletten.

Fabia

† In Memoriam
Ik moet zeggen dat ik het erg handig vind. Niet alleen geluid maar dus ook de streepjes erbij.

Bovenaan Onderaan