Radio Dance

MarcoO2

Forumguru
Ik zou het moeten proberen om te weten of ik het een meerwaarde vind. De praktijk is voor mij dat ik luister naar de piepjes (met een verschillende toonhoogte voor voor en achter) en tegelijk gewoon mijn ogen en spiegels gebruik. Eigen waarneming vertrouw ik meer dan techniek. Ik vraag me af of ik mijn ogen dus zou gebruiken om op dat scherm te kijken... denk het niet eigenlijk. Maar misschien is er iemand op de meeting die mij kan overtuigen! :winkie:

Roco

Lid
Ik gebruik vrijwel nooit het display, maar kijk in de spiegels en luister naar de piepjes. En dan kan ik strak parkeren, echt strak !
Pas als ik niets in de spiegels heb gezien en toch piepjes hoor die ik niet verwacht, kijk ik op het display, wat er aan de hand kan zijn.
( bijvoorbeeld de eerste keer dat ik een soort stoep achter de auto had of door gebrek aan licht aan de bestuurderskant achter de auto, omdat daar geen achteruitrijlampie zit. )

Zou iemand de afmetingen van het front van de Dance willen opmeten?
Ik heb namelijk een Seat RCD300MP3 liggen (met pijlnavigatie) en vroeg me af of ie in een Fabia past. Mijn radio in de Octavia II is in ieder geval breder.

Thanks!

Fabia

† In Memoriam
De resultaten zijn als volgt:

Hoogte 13cm
Breedte boven 22cm en beneden 21cm. De dance radio loopt wat taps toe naar beneden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

De resultaten zijn als volgt:

Hoogte 13cm
Breedte boven 22cm en beneden 21cm. De dance radio loopt wat taps toe naar beneden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Yep, dat zijn dezelfde maten. :xyxthumbs: Jammer dat ie niet in m'n Octavia II past, maar tis is goed om te weten dat ie wel in een Fabia II kan (niet dat we die hebben, maar das een detail... :blush:).

Maarten

Forumguru
Na twee dagen spelen met o.a. de radio Dance kan ik niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben.
Fijn apparaat!

Bovenaan Onderaan