Radio stoort buiten de randstad

Canon-Eye

Forumguru
Ter hoogte van de wereldberoemde Apenrots doet dit fenomeen zich voor.
Welke afslag is daar in de buurt? Ik kom op dat deel eigenlijk nooit en heb geen beeld bij die "Apenrots" (daarbij denk ik eerder aan dat vroegere ministerie van buitenlandse zaken in Den Haag).

Hakar

Donateur
Kruising A7 /N7 A28 ook wel bekend als Julianaplein.

Op de foto zie je net niet het gedeelte van de kruising, en kijk je vanaf Groningen richting Drachten.
Rechts op de foto het markante gebouw van de Gasunie, in de volksmond hier de Apenrots genoemd.
Foto geleend van Sikkom.

Duo-11.jpg

Niels83

Forumguru
bestaat dat stuk wel echt?

als ik gewoon onderweg naar mijn werk goed bereik heb ben ik blij.

naar mijn schoonmoeder was het na eindhoven ook altijd pet maar als ik terug maar muziek heb. heen is toch geen reden voor een feestje haha.

heb nu een radio met bluetooth audio dus als het toch stoort kan spotify aan.

Hakar

Donateur
@EdK Het gaat echt niet goed met je begrijp ik, zo'n wereldreiziger als jij die in die omgeving al afhankelijk is van GPS?
;)
Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat:bloemen::cheers:

EdK

Forumguru
zo'n wereldreiziger als jij die in die omgeving al afhankelijk is van GPS?
Ja hallo, de ene dag zit ik in gruningen dan weer drente en vandaag eerst in het vlaamse nabij Thorn en vandaar door naar Landgraaf.
Maw ik rij puur op die GPS want somsmet 5 klanten op een dag met storingen of onderhoud dan ga je toch niet denken dat ik die route allemaal gaat onthouden ??
Soms in 80% van de gevallen dan weet ik de laatste 2 a 3 km tot klant wel te vinden omdat het dan weer bekend voor komt

Cordoba

Forumguru
@Niels83 Ik zou zeggen op naar Groningen om het te testen.
Daar is op de A7 Groningen - Drachten vice versa een stukje waar ik met elke auto Frans, Japans of VAG storing heb in ontvangst met bijna alle zenders.
Ook verschillende merken radio zoal JVC, Panasonic of Renkforce maakt geen verschil.

National, JVC, Technics Panasonic is allemaal één, net zoiets als Seat/Skoda/VW/Audi. Het zelfs zo dat het Technics concern ook nog veel technologie deelt met Sony (maar daar zitten ook nog andere componenten in). Het merk Renkforce zegt me helemaal niets. Overigens zijn er ook merken die de technologie gewoon inkopen bij een ander bedrijf, en dan zit er soms per model technologie van een ander concern in. Er is wel een echt verschil in tuners van Europese of Aziatische makelij: doordat Europa van oudsher barst van de grenzen met andere landen, betekent dit dat Europese tuner van oudsher veel selectiever zijn in de afstemming dan Aziatische of Amerikaanse fabrikaten, doordat er daar niet zo'n overvolle ether met zenders met frequenties die dichtbij elkaar liggen.

Niels83

Forumguru
hhmm gek toch nog niet helemaal naar wens.

als het geluid zacht staat dan stoort hij over de rechter speaker. in alle modi. hoorde het voor het eerst bij bellen.
lijkt uit de losse tweater te komen. straks even de radio er opnieuw in en uit en aansluiten.

Bovenaan Onderaan