Ramen blinderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joergarms

Senior Member
Zet je dan een foto op dit forum want ik ben benieuwd naar het resultaat. Misschien dat ik hen dan ook laat doen.

Kijk maar bij mijn auto's, en op dit forum zelf staan er 2 foto's.
Als je je prive-email adres geeft, kan ik ook wel een groter en duidelijk bestand naar je mailen.

Hetzer

Forumguru
Die gedachte gaat bij mij ook al rond, je kan van Milotec complete setjes kopen die je erop plakt, zou het echt mooi zijn, vind het moeilijk in te schatten.
Had al gedacht om met zwart tape de stijl af te plakken zodat je min of meer kan zien wat het doet met je auto.
Heeft iemand hier die setjes op de auto zitten?

Dat setje van Milotec is goedkoper dan bij de dealer!!
Maar bij de dealer is het incl montage en ik heb zo'n idee dat die van een iets betere kwaliteit is dan van Milotec

bluskabouter

Forumguru
mijn dealer bestelt ze bij pon en die bij milotec.
ik zou niet weten waarom ze dan goedkoper zijn.
maar egenwoordig is iedere euro,bespaart er weer een.

Hetzer

Forumguru
mijn dealer bestelt ze bij pon en die bij milotec.
ik zou niet weten waarom ze dan goedkoper zijn.
maar egenwoordig is iedere euro,bespaart er weer een.

heb je het nu over de b/c-striping?

zo, ja dan heb je toch niet gelijk denk ik, de striping van Milotec heeft een Miliotec-logootje erop zitten (vind ik zelf niet zo mooi) eb die van Skoda zelf heeft dit logo niet.

Bijlagen

• 251_06_640.jpg
    251_06_640.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 39

Amelev

Nieuw lid
Wie weet wat de verzendkosten van Milotec zijn om iets naar Nederland te verzenden? Ik wil nl. chromen randen om de verstralers en aluminium drempelbeschermers voor de voorportieren bestellen. Helaas is mijn duits niet zo goed dat ik de exacte verzendkosten op hun site kan checken. Op de engelstalige site worden al helemaal geen verzendkosten genoemd.

Fabia

† In Memoriam
Ik heb geen idee, ik heb de chromen ringen om de verstralers via mijn dealer besteld en die heeft ze ook voor mij gemonteerd.

bluskabouter

Forumguru
ik heb net als Fabia de chromen ringen voor de verstralers en die voor de tellers{ alle drie } via de dealer besteld.
bij mij week de prijs die in de milotecfolder staan af bij de dealer.
mijn dealer rekende voor de instrumentringen € 42,00 ex en milotec € 38.40
en voor de instrumentringen € 18.00 ex en milotec 16.70 ex.
de eerste keer heb ik voor de verstralerringen € 49.00 ex. betaald.
mijn dealer is goritzlehner in hengelo {o}.

p.s. houd wel rekening met een levertijd van ongeveer 3 weken.

joergarms

Senior Member
Ik heb geprobeerd rechtstreeks bij Milotec.de te bestellen.
Maar die plaatsen jouw bestelling bij de nederlandse leverancier namelijk "carformula"uit Geleen.
Daar heb ik toendertijd ook mijn setje mistlamp covers van gekregen.
Ik moet zeggen, bijzonder nette service, ik vroeg om de catalogus van Milotec, die kreeg ik zonder extra te hoeven betalen meegestuurd.
Mijn volgende bestelling doe ik gewoon weer via hen.

Voor belangstellenden Carformula in Geleen tel; 046-4377769

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan