Ramen dicht bij afsluiten

Nautonier

Nieuw lid
Weet iemand of het mogelijk is om -bij het afsluiten van je auto- automatisch de ramen te laten sluiten (mochten ze open zijn)?
Zou daar een instelling voor zijn, of kan de dealer dit fiksen?

Pim

Lid
Ja, en andersom werkt ook, dus open-knop ingedrukt houden als je naar je auto loopt, dan kan bij warm weer de wind er vast doorheen.
Het schuifdak gaat trouwens ook mee dicht, maar niet mee open.....

Nautonier

Nieuw lid
Helemaal geweldig! Scheelt me weer een ritje naar de dealert
laugh.gif

Deje

Lid
Je kunt het ook gewoon lezen in het instructieboekje, kom je misschien nog meer wetenswaardigheden tegen....
regels.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Nautonier</font><hr />

Weet iemand of het mogelijk is om -bij het afsluiten van je auto- automatisch de ramen te laten sluiten (mochten ze open zijn)?
Zou daar een instelling voor zijn, of kan de dealer dit fiksen?

[/ QUOTE ]

Yep, posts kloppen: Knop inhouden = Open; andere knop inhouden = dicht

Wetenswaardigheidje: Heb je regensensor en je vergeet raam dicht te doen als je deur op slot doet, gaat het alsnog automatisch dicht zodra het begint te regenen (bij mij althans).

Remco28

Actief lid
Wist ook nieteens,na 2 jaar kom je nog steeds nieuwe dingen tegen.
Even uittesten met behulp van de wasstraat
489.gif

hitme

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Das gaaf, nog een reden om een 307 af te danken
xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Uhmm, raampjes dicht met je afstandbediening werkt ook op een 307...
shocked.gif

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SmurfForLife</font><hr />

Sleutel in deurslot steken en linksom of rechtsom draaien en vasthouden.

Zelfde effect!

[/ QUOTE ]Jep, zo heeft het geteisem enkele jaren geleden bij mij in de wijk alle VAG-producten (ja, ook mijn toenmalige Passat) opengemaakt: boortol op het deurslot en draaien maar...
disc.gif

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: hitme</font><hr />

Uhmm, raampjes dicht met je afstandbediening werkt ook op een 307...
shocked.gif

[/ QUOTE ]
Altijd of af en toe?
489.gif

ougie

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Pim</font><hr />

Ja, en andersom werkt ook, dus open-knop ingedrukt houden als je naar je auto loopt, dan kan bij warm weer de wind er vast doorheen.
Het schuifdak gaat trouwens ook mee dicht, maar niet mee open.....

[/ QUOTE ]

En dat is heerlijk kan ik je vertellen, en met deze mogelijkheid kijken collega's hun ogen uit als je met z'n alle de parkeerplaats oploopt om huiswaards te gaan en alle ramen gaan open als het baasje richting zijn Skoda loopt.
winkie.gif

SkodaMan

Actief lid
Ik zet mijn O2 vlak bij mijn kantoor zodat ik vanuit mijn stoel de ramen kan openen zo'n 5 minuten voor vertrek.

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Ik zet mijn O2 vlak bij mijn kantoor zodat ik vanuit mijn stoel de ramen kan openen zo'n 5 minuten voor vertrek.

[/ QUOTE ]

Wel koud hè
489.gif

Maar je moet er iets voor over hebben.

Fabia

† In Memoriam
Om dan er achter te komen dat net in die vijf minuten je O2 gestolen is omdat de dief er makkelijk bij kon komen door de open ramen
ahum.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

[/ QUOTE ]

Dat kan niet, want wanneer jij de ramen opent, en daarmee de deuren ontgrendelt, treed de anti-diefstal beveiliging na 30 sec. in werking waardoor alles weer dicht en op slot gaat!
tongue.gif

Bovenaan Onderaan