Ramen dicht bij afsluiten

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: RePoMan</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Ik zet mijn O2 vlak bij mijn kantoor zodat ik vanuit mijn stoel de ramen kan openen zo'n 5 minuten voor vertrek.

[/ QUOTE ]

Dat kan niet, want wanneer jij de ramen opent, en daarmee de deuren ontgrendelt, treed de anti-diefstal beveiliging na 30 sec. in werking waardoor alles weer dicht en op slot gaat!
tongue.gif

[/ QUOTE ]
Weet je dat zeker? is het niet zo dat als je ALLEEN de auto ontgrendelt, en VERDER niets doet, hij na 30 sec. op slot gaat? De ramen open doen door te blijven drukken, beschouw ik dan als een VERDER-handeling.

Overigens, als jij gelijk hebt is het denk ik alsnog simpel te voorkomen dat ze sluiten: met open knop openen en knop loslaten, vervolgens open-knop weer indrukken en ingedrukt houden. Ben er vrij zeker van dat de ramen DAN wel open blijven (en je deuren ook...
smirk.gif
)

</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: RePoMan</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Ik zet mijn O2 vlak bij mijn kantoor zodat ik vanuit mijn stoel de ramen kan openen zo'n 5 minuten voor vertrek.

[/ QUOTE ]

Dat kan niet, want wanneer jij de ramen opent, en daarmee de deuren ontgrendelt, treed de anti-diefstal beveiliging na 30 sec. in werking waardoor alles weer dicht en op slot gaat!
tongue.gif

[/ QUOTE ]
Weet je dat zeker? is het niet zo dat als je ALLEEN de auto ontgrendelt, en VERDER niets doet, hij na 30 sec. op slot gaat? De ramen open doen door te blijven drukken, beschouw ik dan als een VERDER-handeling.

[/ QUOTE ]

Ja, uit ervaring weet ik dat dit klopt

[/ QUOTE ]Overigens, als jij gelijk hebt is het denk ik alsnog simpel te voorkomen dat ze sluiten: met open knop openen en knop loslaten, vervolgens open-knop weer indrukken en ingedrukt houden. Ben er vrij zeker van dat de ramen DAN wel open blijven (en je deuren ook...
smirk.gif
)

[/ QUOTE ]

Dat heb ik nog niet geprobeerd, maar dat zou een oplossing kunnen zijn. Ik ga 't straks even checken.
crazy.gif

Deze heb ik nog niet langs zien komen. Als je de ontgrendelingsknop bij de 12 volt aansluiting in blijft drukken gaan alle ramen in 1x open.

LenK

Forumguru
Als ik in de auto zit en 15 seconden mijn adem in hou dan dan gaan alle ramen open en gaat de ventilator op de hoogste stand blazen
cheer.gif

Bovenaan Onderaan