Ramen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit viel me daarjuist ook nog.

Mijn banden hebben precies wat rondes op circuit afgelegd maar mijn wagen heeft nog geen meter circuit gezien...

afb044ds3.jpg

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Imhotep</font><hr />

een rs-line is een vRS met een lichtere moter en andere kleur van binnenbekleding, maar voor derest is die identiek

[/ QUOTE ]

Allereerst vind ik dat u een mooie fabia heeft, zeker in het zwart!! toppie, zwarte ruiten staan er ook mooi bij!

Even over u Rs-line, dit is toch echt meer een normale fabia die uitgerust is met een compleet sportpakket?

Buiten de Benelux is deze op de markt gebracht als Fabia Sport .De normale RS heeft namelijk ook nog een andere bumper met van die zij-roosters, ook heeft de RS nog een verlaagd onderstel.
Maar Rs-line of Fabia Sport het blijft een mooie auto! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

dap

Lid
Hier de link over de RS-Line die in België als speciale serie te koop is.
http://www.skoda.be/generic/01/fab05_nl.htm
Is inderdaad een gewone Fabia + sportinterieur + driespakig lederen sportstuur + pack 'lederafwerking' (= pook + handrem) + centrale deurvergrendeling met afstandsbediening + airco + 8 luidsprekers + LM velgen 16" + logo RS-Line + GPS Navman iCN 330 (dit laatste ikv. actie Tour de France).

De échte RS (mét 1.9 TDI 130 pk 96 kW-motor !) heeft ook groen geverfde remklauwen, manuele zesbak, metalen sportpedalen, spoiler achteraan, verlaagd sportchassis, ...

dan heeft de verkoper mij blaasjes wijsgemaakt /forum/images/graemlins/crazy.gif

Ochja, ik ben er eigenlijk best wel tevreden over, alleen mis ik wat power, volgende keer moet er toch een zwaardere moter in...

Jpoers

Lid
imothep ergggg mooie wagen inderdaad met getinte achterruiten nog mooier. maar in belgië is er toch een optie op je ramen te laten tinten?

maar eigenlijk is mijn probleem nog niet opgelost hé,

Ik heb ze nu wel befolied (is dat een werkwoord?), maar mijn ramen krijg ik er nog steeds niet uit.

Als ik de binnenbekleding verwijderd had kwam ik op een metalen plaat die gereveteerd was aan de carrosserie, dus hoek ik mijn raam eruit moet halen blijft nog steeds een raadsel...

Jpoers

Lid
sorry daar heb ik geen ervaring mee. in mijn volvo moest je die plaat verwijderen en dan kon je bij het "schuif" mechanisme van de ruit. echter dien je wel hierna die plaat weer opnieuw af te kitten anders heb je last van vochtige binnenbekleding bij de eerste de beste regenbui.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan