@Flem_nl
Veel mensen zijn doorgaans enorm materialistisch geworden, maar zorg dragen voor materiaal zie ik nog maar zelden. Toen ik na mijn ongeval met de 308 destijds van de garage een leen Peugeot Partner kreeg, heb ik die verzorgd alsof het mijn eigen auto was ( service van Lavrijsen Peugeot was ook wel schitterend! ), de dag dat ie terug moest naar de garage heb ik hem afgevuld met Diesel, volledig gepoetst binnen en buitenkant, en netjes terug gebracht, de medewerker wist niet wat ie zag, hij deed dit werk 5 jaar maar dit was de eerste keer dat zo'n leenauto zo terug kwam en hij deze zelf niet moest poetsen en vullen. Dit toont ook aan in wat voor maatschappij wij leven. Zelfde zie ik met smartphones, die kosten een godsvermogen, maar de jonge gasten bij ons op de werkvloer misbruiken die dingen zo ( met gooien, laten vallen, meenemen in de elektrisch geladen poedercabine ) dat ze niet lang mee gaan, ach dan koop ik een andere! Mijn broer van 21 slijt zo elk jaar minstens één gsm van 800-1000 euro. Onbegrijpelijk.