Reflector in achterbumper verwisselen

dutchman79

Senior Member
Me viel net pas op dat de linker reflector in de achterbumper van onze O2 1.2TSI combi FL gebarsten is.
Zag dat deze los te bestellen zijn bij de kreijne webshop.

Zit de reflector gewoon geklemd in de bumper of moet ik op iets letten bij het uit- en inbouwen ?

MarkvdD

Forumguru
Misschien gewoon de reflector bestellen. Dan kan je aan de achterkant van de nieuwe reflector zien of hij geklikt moet worden of geschroefd.

• Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
Als hij geplakt moet, zit er wel een kleefstrip bij (net als bij de logo's bijv) dus dat zie je dan idd vanzelf wel....

Joske

Forumguru
Ik vind niet direct een plaatje van de binnenkant..

Wel dat links en rechts verschillende artikelnummers zijn en dat zo een reflector ongeveer 6 a 7 euro zou moeten kosten.

Naamloos.jpg

Berry1912

Forumguru
And google is your best friend.
2012-07-12131736.jpg

1z0945106a_2.JPG

NewO3

Forumguru
Proactiveretroterugstraler dus ... geweldige mod, wie heeft een 3D printer? Dan printen we zelf een behuizing (op basic van originele reflector) voor inbouw van een LED strip, love it! Beetje wat ze bij superskoda steeds doen bij prototypes

NewO3

Forumguru
Denk het niet maar effect is hetzelfde als er, achter je, een auto zijn koplampen op je achterkant schijnt.
Ik zie het dus meer als een proactieveretroreflector.

Zou het echt niet legaal zijn?
Als ik zie waar sommige trucks aan kerstboom verlichting mee rond rijden ... vindt ik dit zeer bescheiden

NewO3

Forumguru
Het lijkt me niet een onmogelijke opgave. Wie eerst?

Zeker geen onmogelijke taak. Eerst even twee andere mods afronden maar kan maar zo zijn dat ik vanavond alvast de reflectoren bestel. Deze mod laat ik niet liggen. Zou een doorgetrokken led lijn meer bij de O3 passen dan ledjes...

Bovenaan Onderaan