Reflector in achterbumper verwisselen

Joske

Forumguru
bedankt voor de link @RPeter :thumbsup: (volgens mij missen wij nog een voorsteltopic van jou in het meet-en greet subforum ? ;) )

...

maarreuh, wat een kakafonie zeg!

b1b1a4s-960.jpg

dit trekt toch echt op niets....

RPeter

Senior Member
@Joske , met plezier ;) (google is mijn dikke vriend)
Het voorsteltopic komt er zeker aan, ben nog eventjes aan het broeden en stilletjes :shutup: op de achtergrond aan het meegenieten.

NewO3

Forumguru
maarreuh, wat een kakafonie zeg!

dit trekt toch echt op niets....

Heerlijk dat Belgisch. Moest wel ff googlen wat kakofonie (met twee 'o's) betekent. Maar snap het nu ;)
Vind het wel meevallen die bonte verzameling van licht..

NewO3

Forumguru
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Heerlijk dat Belgisch. Moest wel ff googlen wat kakofonie (met twee 'o's) betekent. Maar snap het nu ;)
Vind het wel meevallen die bonte verzameling van licht..
Haha! Goed gevonden man, ik heb het dan nog verbasterd neergeschreven ;).

Succes met het project, goed bezig alvast :thumbsup:

MarkvdD

Forumguru
Wil je die units met je remlichten gaan schakelen? Ik zou er voor de zekerheid een extra (verborgen?) schakelaartje voor plaatsen in je interieur/dashboard om 'in geval van' de units uit te kunnen schakelen, want toegestaan is het natuurlijk niet .... ;)

Zijn namelijk officieel geen lichtunits en hebben ook geen codering voor een lichtunit .... ;)

Sterker nog, ik heb ooit eens in m'n Peugeot 206 de zijknippers zo aangesloten dat die tegelijk met het stadslicht branden, en dan gingen knipperen als ik richting aangaf. Vond het wel een mooi effect maar het werd toch niet toegestaan bij de APK ..... :nono:

Bovenaan Onderaan