Regeling voetruimteverlichting

@ Spice; jammer dat het weer bevestigd moet worden dat de dealers in het algemeen geen kaas gegeten hebben van wat er allemaal mogelijk (en niet) is met de vagcom. Ik hou het topic in de gaten voor je ervaringen in de toekomst. Dank voor het proberen bij de dealer.

Volgens mij moet dit mogelijk zijn om aan te passen in VCDS, maar ben daar (nog) niet 100% zeker van.
Zie ook hier VWVortex.com - DIY: VCDS (Vag-Com) for Beginners
Schijnbaar moet je "Footwell Lights with Terminal 58d active" aanvinken waarna de aanzet/dim optie zichtbaar word in de maxidot.

Spice, bedankt voor de tip! Ik heb vanavond een bezoek gebracht aan een vriend welke beschikking heeft over een vag.com en heb de instructies zoals genoemd in de link doorlopen. Heb nu een optie in de MFD gekregen met de instellingen (dimmen en inschakelen)
foto.jpg

Overigens een tip, scan voordat je begint de bc op eventuele foutcodes en zorg dat je altijd de originele waardes noteert alvorens ze te muteren.

Spice

Nieuw lid
Spice, bedankt voor de tip! Ik heb vanavond een bezoek gebracht aan een vriend welke beschikking heeft over een vag.com en heb de instructies zoals genoemd in de link doorlopen. Heb nu een optie in de MFD gekregen met de instellingen (dimmen en inschakelen)

Graag gedaan.
Ik heb het bij mezelf inmiddels ook werkend gekregen, met vagcom versie 11.8 lukte het me steeds maar niet.
Uiteindelijk 11.2 maar geinstalleerd en dezelfde stappen genomen en nu het werkte meteen.

Dus bij deze nu dan toch duidelijk dat dit ook werkend te krijgen is op oudere modellen Superbs:xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan