Ik ben ook wel benieuwd of je OTA bedoelt.Binnenkort komt 1899 uit
Ik weet dat het eraan komt, gaat gefaseerd namelijk. Welk software versie zit je?LoL . Eerst zien en dan geloven. Niemand weet een exacte datum. Bij vw en cupra zijn ze al maanden op deze. Momenteel is het enige bij mij random cashes na start van het infotainmentsysteem. Geen idee of het opgelost raakt
DAG 4 na het afhalen: daar zijn de foutmeldingen terug. Cruise control / travel assist zijn niet bruikbaar.Gisteren na ongeveer anderhalve maand in garage mijn wagen weer mogen ophalen. Hij stond bij de dealer voor deze lijst met issues:
- Foutmeldingen emergency assist / travel assist
-> Het stuur is vervangen (dit is het 3de stuur dat mijn wagen nu heeft). De eerste vervanging in december 2021 was zonder technische wijziging. Deze keer is het een 'nieuw' model met technische wijzigingen dat de problemen zou oplossen.
Op de beperkte afstand die ik gisteren met de wagen deed alvast geen foutmeldingen.
DAG 2 na het afhalen: opnieuw problemen bij het sluiten van de koffer.- Koffer die regelmatig niet open / dcht wil gaan of na een 10tal cm stopt
Er is een calibratie van de koffer uitgevoerd (dat is nu de 3de keer), die het zou moeten oplossen ... ik geloof er niet echt in, maar onder evaluatie.
Hoop niet teveel dat het wat oplost ... ik heb deze week mijn wagen mogen afhalen met het vernieuwde stuur. Maar na 4 dagen heb ik opnieuw foutmeldingen :'(Gebeld door mijn dealer. Omdat er zoveel sturen in backorder staan, en ze denken dat dat het (weer) is, verzocht om geduld. Met een maand spreken we elkaar weer.
Herkenbaar, ik baal ook enorm van dat systeem.... schik me iedere keer te barsten terwijl er niks aan de hand is.Bij mij start een rit pas als ik lane assist en front assist heb uitgeschakeld. Vooral die front assist is een doorn in het oog... Al meerdere malen in de ankers gevlogen op de snelweg omdat er auto’s op een uitvoegstrook relatief langzaam reden... Kijk nu wel iedere dag naar een irritant uitroepteken in mijn scherm maar ik zit tenminste niet meer met schrik in de auto.