remblokken vooraan zonder slijtage indicator

Hallo,
Ik vind geen voorste remblokken op AUTODOC zonder slijtage indicator. Mijn auto heeft geen slijtage indicator aansluiting. Is een skoda octavia 5e5 van 2020.
.

Arjan1985

Forumguru
Gewoon de draad eraf knippen. Maar bijzonder dat er geen indicator op zit. Dacht dat het standaard was.

Tees

Donateur
Ik had de indruk dat al een behoorlijke tijd alle VAG autos een slijtageindicator op de vooras hebben. Mijn O2 heeft t al, lijkt me dat een O3 dat dan zeker heeft. Ik zie in ETKA ook geen voorremmen zonder die indicator, dus ik vraag me af of je je niet vergist hebt?

Tees

Donateur
Tsja, misschien heeft iemand die al een keer verwijderd dan? Iig niet gebruikelijk dus. En idd, je kan altijd die indicator kabel eraf knippen.

Laatst bewerkt:
Heb ik ook al gezien, maar je kunt alleen voorste remblokken met indicator krijgen

Laatst bewerkt door een moderator:

1983jeroen

Forumguru
Mijn vorige O3FL uit 2017 had het ook niet.
Je kon de draad van de indicator zo van het blok afhalen (door buurman gedaan dus weet niet precies hoe)

Antera

Donateur
Alle O3's hebben een slijtindicator op de vooras zitten. Ik kan me er geen heugen waarbij ik bij het verlagen rechtsvoor geen stekker ben tegen gekomen.

En zitten op de MQB altijd rechts mits Carbon dan links en rechts

tim_j

Forumguru
Inhakend: op mijn greenline tdi van 2014, was ik er ook van overtuigd een sensor te hebben. Totdat mijn remblokken zeer dun bleken tijdens een controle. Dus nee niet altijd aanwezig!

Bovenaan Onderaan