De Stip
Forumguru
Ik wilde het destijds bij aflevering al doen, maar ik kwam er niet aan toe. Nu, drie jaar later en mezelf al een tijdje kapot geërgerd aan die roestige metalen schijven, die achter je remschijven zitten, heb ik noeste arbied verricht. Maar al zeg ik het zelf, het resultaat mag er absoluut zijn. Ik heb het bij m'n 2 vorige auto's ook zo gedaan en ben er happy mee. Vraag me tegelijk af, waarom VAG het zelf niet zo netjes regelt bij z'n auto's? Het ziet er puik uit en zal zeker van invloed zijn op het oordeel van duurzaamheid en degelijkheid.
In totaal heb ik nodig gehad: 1 spuitbus Hamerite hooglans zwarte spuitverf, afplak tape, staalwol om de roest verwijderen en het oppervlak voor te bereiden op lakken, wasbenzine om vetvrij te maken en, een hele hoop geduld.
Per klauw ongeveer 4 lagen aangebracht. Na 1 kwartier kan de volgende laag erop en als de zaak droog is, tape eraf, overtollig spuitnevel verwijderen met wasbenzine en nadat je klaar bent, de overgebleven spuitnevel van je schijven afremmen. Klaar is kees
In totaal heb ik nodig gehad: 1 spuitbus Hamerite hooglans zwarte spuitverf, afplak tape, staalwol om de roest verwijderen en het oppervlak voor te bereiden op lakken, wasbenzine om vetvrij te maken en, een hele hoop geduld.
Per klauw ongeveer 4 lagen aangebracht. Na 1 kwartier kan de volgende laag erop en als de zaak droog is, tape eraf, overtollig spuitnevel verwijderen met wasbenzine en nadat je klaar bent, de overgebleven spuitnevel van je schijven afremmen. Klaar is kees