Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Remklauwen en achterplaten in hoogglans Hamerite zwart
Vier lagen, zonder primer, gewoon met die Hamerite. Het is m'n derde auto waarbij ik het doe en ben dus een ervaringsdeskundige, mag ik wel zeggen
En een meeting? Lijkt me ietwat overdreven. Gewoon met de krik voor de deur.
Er ligt er als het goed is een in je kofferbak... Maar als je een aantal lieden zover kunt krijgen dat je samen remklauwen gaat spuiten, dan heb je vast een hoop lol
Ik ga twijfelen, maar volgens mij niet. Heb ook geen reservewiel maar een vuller en een klein 12v pompje. Heeft de vorige eigenaar voor gekozen. En eerlijk ik mis het wiel niet. Lekker extra ruimte en (zal het afkloppen) heb nog nooit een lekke band gehad.
Ik heb gewoon 1 laag ouderwetse basis lak erop gedaan en zonder blankelak. (Dus op thinner-basis)Want hoe dikker het erop zit hoe sneller het er afgaat!
Gewoon goed met een staalborstel schoonmaken en afblazen en gaan met die banaan!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.