Remschijf bestellen.

Niels83

Forumguru
Schijven nu uitgezocht. 256mm ate schijf naar advies uit dit topic.

Nu de blokken. Ik neem aan dat die afhankelijk zijn van de schijf? Die zie ik in verschillende vormen aan maten op de site staan.

Jeetje wat een gezeik. Met mijn swift uit 94 was het abs ja of nee. Okee hier set schijven met blokken.

Spierings

Forumguru
Schijven en blokken haal ik meestal gewoon in een automaterialenzaak. Krijg hier zelf ook altijd korting en ben hierdoor maar een fractie meer kwijt.. Maar dan heb ik wel in een keer de goede. Bij twijfel neem ik beide sets mee en breng ik de oude retour.. Dat gaat een heel stuk makkelijker als online..
Rest van de onderdelen die ik meestal wel online..

Niels83

Forumguru
Schijven en blokken haal ik meestal gewoon in een automaterialenzaak. Krijg hier zelf ook altijd korting en ben hierdoor maar een fractie meer kwijt.. Maar dan heb ik wel in een keer de goede. Bij twijfel neem ik beide sets mee en breng ik de oude retour.. Dat gaat een heel stuk makkelijker als online..
Rest van de onderdelen die ik meestal wel online..

Ook in de winkel hebben ze geen glazen bol toch. De blokken voor mijn auto zijn zeker 6 verschillende maten. Niet gek want er zijn ook 3 maten schijven. Maar ik zie geen verband tussen de ate 254mm schijf en de ate blokken. Ik neem aan dat dat een vaste combinatie is schijf x maal type auto = blok +/- wel of geen slijtage indicatie.

Spierings

Forumguru
Ook in de winkel hebben ze geen glazen bol toch. De blokken voor mijn auto zijn zeker 6 verschillende maten. Niet gek want er zijn ook 3 maten schijven. Maar ik zie geen verband tussen de ate 254mm schijf en de ate blokken. Ik neem aan dat dat een vaste combinatie is schijf x maal type auto = blok +/- wel of geen slijtage indicatie.
Online heb je geen service en daardoor keuze uit 6 verschillende, bij een automaterialenzaak kunnen ze het een en ander uitzoeken en heb ik nog nooit meegemaakt dat er meer als twee verschillende zijn. Meestal heb ik meteen de juiste onderdelen.

Agent327

Forumguru
ik heb even hier gezocht. Dat betekent niet dat je ze hier moet kopen maar je kunt wel meer gericht zoek naar de ondedelen die op jouw auto van toepassing zijn. Wel zul je nog even moeten vaststellen werk merk remklauwen zijn gemonteerd. Als je al deze gegevens op een rijtje hebt kun je gewoon probleemloos de spullen bij het bedrijf van je keuze bestellen

Bovenaan Onderaan