Remschijven vervangen Octavia

Vandaag nieuwe schijven en blokken laten monteren bij de garage.
Heb de deze schijven en blokken in Duitsland besteld omdat autopartsonline.nl imitatie schijven aanbied en ik graag voor de originele schijven ga, toen kwam ik uit bij een duitse aanbieder.
Totaal kosten voor de Brembo Max schijven (voorkant van de auto) met Keramisch remblokkenset incl verzenden € 184,99 (Montage kosten bij de garage € 40,-)

Heb nog wat foto's toegevoegd voor de liefhebbers..

Octavia Edition 103.jpg Octavia Edition 101.jpg Octavia Edition 102.jpg Octavia Edition 100.jpg

aiva tco adoks

Forumguru
Ik moet nieuwe schijven hebben ivm kromtrekken/trillen
Welke site heb je de schijven vandaan???

Stuur maar een pm
Alvast bedankt

beste octavia,
als je toch bezig bent.....
als je een goede dag hebt zou ik dan ook de link of adres mogen ontvangen via PM.
alvast mij dank
ducman

Mapa

Nieuw lid
Mijn O2 heeft ook nieuwe remschijven en -blokken VOOR nodig. Op carpartsdirect kan ik nette ATM blokken en Bosch schijven vinden. Op basis van mijn kenteken komen er 2 soorten schijven terug, eentje is 280mm diameter bij 22mm dikte, en eentje is 288 diameter bij 25mm. De laatste is ietsjes duurder. Zouden die beiden passen?

En hoe vind je een betrouwbare garage die ze ff kan monteren, ik lees in dit topic 40 euro montagekosten, dat lijkt me een nette prijs. Ik heb nu in gedachten gewoon de onderdelen bestellen en dan in mijn woonplaats gewoon een rondje bij de Turken langs om te zien wie er 5 tienen wil verdienen :)

Zou even de schijf diameter opmeten die er nu gemonteerd zitten dan kan je niet in de fout gaan.
Ben zelf bij de Sprint geweest, maar ga er van uit dat een Kwikfit ook niet al te duur is.. Gewoon even navragen..

Succes..

marcskoda

Nieuw lid
Octavia, heb je voor mij ook een pm met link naar site? Vond schijven/blokken bij nederlandse site met net iets lagere prijzen, maar zou graag op de duitse site rond willen kijken om eea te vergelijken. Vast bedankt!

TwanDI

Nieuw lid
Hoi octavia, kan je mij ook een mailtje sturen over de remschijven, heb nieuwe nodig.
Alvast bedankt

dj.verhulst

Forumguru
heb ook Brembo schijven en blokken op mijn O1 en moet zeggen inderdaad goedkoper dan fabrieks materiaal , en geen gepiep of gedoe, iedere cent waard

Bovenaan Onderaan