Reservewiel Skoda Yeti

EdK

Forumguru
Plat past deze zonder problemen onder een Yeti hoor....
Alleen die steekmaten kloppen niet geheel

EdK

Forumguru
Zeg @Joske zou jij wel met iets meer respect over een Yeti willen spreken........
Anders komen er hier wat ollanders bij U langs om eens te kijken of die Octi 3 onderdelen werkelijk op een Yeti passen.....

Hoe je echt een flinstonewagen over.....

ikdus

Nieuw lid
Allemaal bedankt voor de input!! Inmiddels is er een mailtje uit naar de sloop die een Yeti heeft staan.
OOk nog een andere skoda dealer als mijn huidige dealer aangeschreven om te kijken wat die voor mogelijkheden hebben. Een plaatselijke bandenboer beantwoorde mijn mail met "kom maar een keertje langs, dan ritsel ik wel een stalen velg met een geschikte band, plus een krik en sleutel voor 150 euries"..

EdK

Forumguru
Een plaatselijke bandenboer beantwoorde mijn mail met "kom maar een keertje langs, dan ritsel ik wel een stalen velg met een geschikte band, plus een krik en sleutel voor 150 euries"..

En is het keertje al eens gebeurd ?
maw hoe is t afgelopen ???

Ronald Paul

Nieuw lid
Voor mijn Yeti uit 2014 een thuiskomer gekocht met de bandenmaat T125/70 R16 95m. Naaf specificatie: 31/2jx16H2 ET waarde 25,5 (ET volwaardig wiel 47). In de bagageruimte komt de band 8,5 cm boven de bagagevloer uit mits met de buitenkant naar boven. Met de binnenkant naar boven is het handig de krik etc. in het wiel te stoppen, alleen komt komt de band dan 14 cm boven de vloer uit. Vind ik teveel. Krik etc is in een plat houten rekje, homemade, met nog meer spullen goed naast het wiel op te ruimen.

Bovenaan Onderaan