To the point: in een O2 Combi ligt het volwaardige reservewiel onder de vloer van de laadruimte. Bij mij lag (origineel) in het wiel ook nog eens een piepschuimen bak met krik en andere gereedschappen t.b.v. het vervangen van een (lekke) band. Ondanks dat ik een gastank heb laten monteren kreeg ik van de dealer en inbouwer naast een compressor en snelvulspul het complete reservewiel met bijbehorende spullen mee; op mijn vraag waarom ik nu én het setje én het wiel heb was de (logische) reactie dat zij ook niks kunnen met dat reservewiel.
Handig, niet? Slimmer worden achter het scherm
To the point: in een O2 Combi ligt het volwaardige reservewiel onder de vloer van de laadruimte. Bij mij lag (origineel) in het wiel ook nog eens een piepschuimen bak met krik en andere gereedschappen t.b.v. het vervangen van een (lekke) band. Ondanks dat ik een gastank heb laten monteren kreeg ik van de dealer en inbouwer naast een compressor en snelvulspul het complete reservewiel met bijbehorende spullen mee; op mijn vraag waarom ik nu én het setje én het wiel heb was de (logische) reactie dat zij ook niks kunnen met dat reservewiel.
dat ze jou een compressor en snelvulspul erbij geven vind ik oke.
maar ik vind het wel logisch ook al wordt er een gastank nadien ingebouwd,dat het reservewiel en boordgereedschap bij de wagen blijft of dat ze het "automatisch" terug meegeven.
trouwens het reservewiel en boordgereedschap zit er af-fabriek in dus vind ik het normaal dat dit bij de wagen hoort of blijft. :xyxthumbs:
@ skodaboy: als je het zo stelt is het inderdaad niet meer dan logisch.
In alle offertes, handleidingen, brieven, mails en andere papieren werd echter iedere keer weer benadrukt dat de compressor en het snelvulspul in plaats van de originele reserveband zouden komen. Zelfs de leasemaatschappij stuurde nog een e-mail met de vraag of ik me bewust was van de consequenties voor eventuele lekke banden als ik persé op LPG wilde rijden. Vandaar dus mijn 'verbazing' over dat extra stukkie speelgoed (grote stok erbij, en dan maar er achter aan rennen over straat ) dat ik bij aflevering in ontvangst moest nemen. No problemo, voor de aanstaande vakantie vind ik het wel een prettige gedachte om een echte reserveband in de koffer te hebben liggen.