hemi24
Forumguru
Dat vraagt om foto's..!
Of iemand is handig geweest met een haak van een S3, of je hebt een of ander aftermarket haak.
Dat vraagt om foto's..!
Je moet niet denken, krijg je alleen maar hoofdpijn van......Dacht dat ik op een Skoda forum met kenners zat
Nou het valt me wel een beetje van je tegen hoor. Hahahah
En die willen allemaal graag hun kennis verbreden, daar waar dit nog niet afdoende blijkt te zijn..!Dacht dat ik op een Skoda forum met kenners zat
Dacht dat ik op een Skoda forum met kenners zat
Helemaal mee eens!En die willen allemaal graag hun kennis verbreden, daar waar dit nog niet afdoende blijkt te zijn..!
Trekhaak heb ik laten monteren bij Cartronic. Omdat het een trekhaak is die o.a bestemd is voor de Octavia III past deze plug and play. Alles werkt zoals het hoort. Knop voor de bedinging zit boven de subwoofer en elektrisch wordt alles aangegeven. Dus met rijbaan veranderen en met achteruitrijden geeft de Skoda een melding.In ieder geval niet af-fabriek. Wie 'm erop gezet heeft, weet ik zo gauw niet. Maar Arne kennend heeft hij 't wel goed uitgezocht, meestal weet hij beter wat er met zijn auto's gebeurt dan degene die eraan sleutelt