Rijimpressie Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera

MarcoO2

Forumguru
Ik was er vorig jaar en heb toen zwaar staan twjfelen. Maar er stonden toen niet écht leuke bakken, en de prijzen waren veel hoger (ruim het dubbele) dan de hier genoemde € 75,00. Samen met het feit dat niemand mij toen kon vertellen of je uberhaupt even flink kon blazen, heb ik er maar van afgezien.

LT83

Forumguru
Prijzen beginnen wel bij ongeveer € 75, maar dat is dan voor 10min rijden In de goedkoopste mogelijkheid (Ferrari California). Ik vond het ook echt veel geld voor een half uur rijden, maar aangezien ik wist dat je gewoon lekker van de auto kon genieten toch gedaan.

@ Marco...wat vind jij dan echt leuke bakken...?

TL@

Forumguru
Ik was er gelukkig buiten het seizoen en er waren heel weinig toeristen op dat moment, misschien dat het daarom maar 75€ was voor 20 minuten. Feit is wel dat er na mij heel wat meer volk stond te wachten om ook eens te mogen :xyxthumbs:

Die 360 was inderdaad de eerste Ferrari met een gerobotiseerde versnellingsbak, kan mij heel goed indenken dat de huidige bakken veel beter zijn (zeker de Ferrari bak die ook een dubbele koppeling heeft, de Lambo heeft een "ouderwetse" gerobotiseerde bak)

Bovenaan Onderaan