RayDelft
Forumguru
Een collega van me heeft een A 5 en een andere een A6 . Beide auto,s vind ik mooi en het interieur en exterieur zien er gelikt uit. Maar het kost ook wat. De A5 uit de test hierboven doet een 50k. En ja, dat is een bedrag dat je voor een Skoda ook kwijt kan zijn . (Of ruim meer, zie Cornė zn bolide). De mijne was iets van 47 nog wat. En dan nu de hamvraag. Wat heb je liever, een Skoda van 50 of een Audi van 50? Mijn keuze bevestigt het al. Doe mij maar Skoda. Het imago is wat minder sexy dan dat van Audi. Het ziet er allemaal net iets minder strak uit, maar de techniek is goeddeels hetzelfde, en tov Audi kan je alle opties die te leveren zijn aankruisen . En al die leuke en mooie hebbedingen, zoals prachtig ivoorwit leer, panorama dak, KESSY, DSG, 2.0TSI, xenon, enz.enz. geven me elke dag plezier, meer dan ik waarschijnlijk aan een stuk kalere Audi voor hetzelfde geld zou beleven. Maar goed, smaken verschillen. En er zijn mensen zat die me voor gek verslijten omdat ik voor dat geld ook een VW of Audi had kunnen kopen. Ik vraag me af wat ze ermee willen zeggen. Of om met van Gaal te spreken: "ben ik nou zo slim, of zijn zij nou zo dom"? Maar goed, ieder zijn keuze en dit is de mijne.