Roomster anders

Bakkertje

Forumguru
Mooi gedaan hoor die Roomster! Over de uitelaten valt nog te twisten, maar daarover is hiervoor al genoeg geschreven. Persoonlijk vind ik hem best geslaagd. Geen overdreven spoilers, bumpers enz, die vind ik over het algemeen alleen afbreuk doen aan een auto. Ben het ook met Joergarms eens, dat een net iets grotere velg hem best mooi zou staan. Kan me ook goed voorstellen dat het niet zo prettig rijdt..

Strajo

Nieuw lid
Heeft zo'n K&N filter ook een merkbaar effect op het vermogen / soepel rijgedrag?
Wat kost zo'n filter?

Grappig die Porsche uitlaten op een Roomster.

Atria

Actief lid
Leuk dat je je RR gaat pimpen maaaaaar....
Die uitlaten kunnen echt niet. Doen ze het uberhaupt allemaal wel?

Mee eens ziet er prachtig uit, maar met zo'n achterkant verwacht je een hoop snelheid, maar dat zal in de praktijk nog een beetje tegenvallen?

Boet

Actief lid
Helemaal niet gek!

Ben geen fan van de achterspoiler of de vier pijpen. Minus spoiler en twéé pijpen zou ik -persoonlijk dan- mooier vinden. Platen om de achterlichten en verlaging vind ik briljant! Het is dat ik binnenkort een huis koop, anders had mijn Roomster een centimeter of vier naar beneden gegaan..

@Lenk...de achterkant van een Roomster is het enige wat jij te zien krijgt...;)

SkodaRoomster

Nieuw lid
Heeft zo'n K&N filter ook een merkbaar effect op het vermogen / soepel rijgedrag?
Wat kost zo'n filter?

Grappig die Porsche uitlaten op een Roomster.
Hoi Strajo,
Het antwoord komt een beetje laat. Qua vermogen zal het niets schelen. het gaat meer om het geluid, wat weer een sneller gevoel geeft.

Bovenaan Onderaan