Rotor Heerlen - Skoda dealer van het jaar

2015ABL

Forumguru
Laat ik nu net daar mijn Skoda Octavia Combi ABL 1.2 TSI DSG besteld hebben! Dat klinkt goed.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=904513266260750&id=325539200824829

ŠKODA-dealer Autobedrijf Rotor in Heerlen is verkozen tot Dealer van het Jaar 2015. Het dealerbedrijf presteert goed in alle disciplines die een moderne autodealer moet beheersen. Vandaag kreeg het team de trofee uitgereikt.

Uitmuntende klanttevredenheid in showroom en werkplaats

ŠKODA-dealer Autobedrijf Rotor is verkozen tot ŠKODA-Dealer van het Jaar 2015 inzake de publieksprijs. Autobedrijf Rotor is vertegenwoordigd in Heerlen (Zuid-limburg) en presteert volgens importeur Pon Mobiel goed in alle disciplines die een moderne autodealer moet beheersen. Hierbij wordt heel nadrukkelijk geluisterd naar de opinie van de ŠKODA-klanten. Zij waarderen autobedrijf Rotor hoog op hun persoonlijke benadering en de kwaliteit van hun dienstverlening.

Autobedrijf Rotor is een familiebedrijf dat al 48 jaar bestaat. De huidige eigenaar Wino Kockelkorn is het vak met de paplepel ingegoten.

De prestatie van alle ŠKODA-dealers in Nederland wordt gemeten over de 12 maanden voorafgaand aan de bekendmaking van de uitverkorene. Naast kwantitatieve doelen worden er ook veel kwalitatieve doelen gesteld waaruit moet blijken dat een dealer zijn zaken in zowel de showroom als in de werkplaats goed op orde heeft. De uitkomsten van tevredenheidsonderzoeken onder ŠKODA-rijders wegen zwaar mee in de einduitslag omdat deze praktijkdeskundigen hun ŠKODA-dealer als allerbesten kunnen beoordelen. De importeur meet daarnaast op zaken als de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden. De medewerkers van Autobedrijf Rotor hebben hierop in de breedte uitmuntend gepresteerd. ŠKODA streeft na om haar klanten voor altijd aan zich te binden. Dat bereik je met goede auto’s maar bovenal met de toewijding van de mensen in de ŠKODA-organisatie die het merk een gezicht geven. De medewerkers van Autobedrijf Rotor hebben zich op dit punt ware ambassadeurs getoond.

rweersch

Actief lid
Da's verdiend voor Rotor! Met afstand de beste garage die ik gehad heb in 21 jaar autorijden.

Laatst bewerkt:

Klaasje

Forumguru
Die ervaring heb ik met Rotor niet. Daarom bij Wealer in Sittard gegaan
Was er 4 x geweest totdat iemand me es aansprak. Laatste keer met stropdas. Hadden nix als demo auto.
Onbegrijpelijk deze prijs

Bij wealer voorheen Primair nu al mijn 4e Skoda

Klaasje

Forumguru
Heb ik net geen prettige ervaring gehad. Kan natuurlijk voorkomen.
Wellicht hebben ze zich verbeterd

Tja, had ik dat eerder geweten.....had ik daar misschien mijn Skoda gekocht. Tis de neef van mijn vrouw, maar in mijn beleving hadden ze alleen Honda....

Toch maar weer eens de familiebanden aanhalen...

Cordoba

Forumguru
Elk jaar worden er binnen de Vaggroep een aantal dealer van het jaar per merk gekozen, dat betekent dat er elk jaar 4-5 Skodadealers van het jaar worden gekozen. Hierbij zitten die 'dealers van het jaar' wel allemaal in een andere regio van het land.

auriga

Forumguru
Dealer van het jaar van de regio...
Waarschijnlijk de dealer die het best heeft gescored bij de TNS nipo automotive enquêtes die naar klanten zijn gestuurd.
Daarin wordt bv gevraagd "zou u deze dealer bij vrienden en familie aanbevelen?"
Ik heb mijn leaseauto opgehaald bij een dealer 160km verderop, omdat dit zo via de werkgever geregeld is, hele vriendelijke dealer, lekkere koffie daar niet van, maar daar ga ik m'n familie toch niet heensturen?
Auto gaat in onderhoud bij een dealer in de buurt, dus bij de afleverdealer zien ze me waarschijnlijk nooit meer.
Erg subjectief dus

Joske

Forumguru
Ik vind het sowieso allemaal beetje flauwekul.. wat kan mij dat nu schelen wie er dealer van het jaar is? Als je maar tevreden bent van je eigen dealer/garage.. toch? :)

DIt alles is ook gekleurd door enquêtes en marketeering, voor mij persoonlijk zou het absoluut geen verschil maken in keuze als dit boven een dealer zijn voordeur hangt of niet. Dat zal ik zelf wel ondervinden, lees: bepalen, bij het eerste gesprek ;)

Bovenaan Onderaan