B.Stuurder
Forumguru
Sleeper....Als je gelijk ik 306pk hebt wil ik toch wel dat de motor er een beetje naar klinkt. Nu hoor je hem draaien gelijk een 1.6 motortje, ieder zn goesting natuurlijk. :-)
Sleeper....Als je gelijk ik 306pk hebt wil ik toch wel dat de motor er een beetje naar klinkt. Nu hoor je hem draaien gelijk een 1.6 motortje, ieder zn goesting natuurlijk. :-)
Kleppen ja, geen speakers. Bij race worden de kleppen open gezet. De ploffen die hij dan maakt kan je absoluut niet reproduceren met een speakertjejouw broer heeft een speakertje in zijn uitlaat toch?
Idd, gek en onverantwoord: 190 op 90 baan, 150 op binnenbaantjeDa ouder koppel heeft mensen kennis Leon-cupra
Mss zit er andere uitlaat onderDe mijne maakt in sport ook ploffers als ik rem ???
Ja, hoe goed en mooi moderne turbomotoren gemaakt zijn, ik heb toch de indruk dat vroegere atmosferische sportieve motoren mooier klonken.Als je gelijk ik 306pk hebt wil ik toch wel dat de motor er een beetje naar klinkt. Nu hoor je hem draaien gelijk een 1.6 motortje, ieder zn goesting natuurlijk. :-)
Ik had het wel degelijk over geluid, en niet over prestaties. Er zou nog dat aan moeten mankeren dat je met je Vrs nog niet zou kunnen volgen met iets van meer dan 30 jaar oud.Als je geluid belangrijker vindt dan prestaties... die 323 die vtec en ford die rijd ik er allemaal af. Voor mij telt dat.
Misschien zijn ze wat vergeten te monteren bij je. RS220 is niks meer dan een stofzuiger geluid van buiten, in welke stand dan ook zal niemand kijken door je uitlaat geluid. Van die soundgenerator krijg je ook alleen maar hoofdpijn. Heb zelf de milltek cat back. Bij 131 hoor je op de snelweg een verre resonatie, pas je dit met 1km aan is het weg. Ik hoor op de verre vakanties dan ook niemand klagen in de auto.De mijne maakt in sport ook ploffers als ik rem ???