RS in Rallye Green

Fabia

† In Memoriam
Lijkt mij wat voor de boswachter als íe achter stropers aan moet. Maar ik zeg doen!!!!!!!!!!!!!! Zwarte of antraciete velgen eronder.

Noord26

Forumguru
Amai! Prachtige kleur op een O2 RS! Alleen mogen ze de dakrails dan wel eraf schroeven ter plaatse, want die doen enorm afbreuk aan de auto.

ps. Iedereen weet dat je zelf die kleur helemaal niets vind natuurlijk. ;)

jalex_h

Forumguru
Je valt in ieder geval wel op, that's for sure. Nu hoef ik dat niet zo nodig, maar desondanks kan het wel waarderen als iemand die kleur wel kiest.

Chatslet

Forumguru
Ik zeg doen! En dan met dikke zwarte velgen er onder! Grill en koplampen zouden ook zwart moeten net zoals bij de Fabia Monte Carlo. Ik had mijn Fabia ook zo willen hebben maar mocht niet van de vrouw dus is die wit geworden.

JvK

Lid
Gezien en in gezeten.
Gave kleur om naar te kijken.

Alleen jammer dat een deel vd verkoop afdeling niet snapt hoe je met klanten om moet gaan...

Rallye

Forumguru
Alleen mogen ze de dakrails dan wel eraf schroeven ter plaatse, want die doen enorm afbreuk aan de auto.

Echt Nederlands, ik weet het, maar een Combi zonder roofrails (al gebruik ik ze nooit - ze zouden een beschadigen) vind ik erg kaal. In Duitsland zijn roofrails niet standaard en ik zie dus regelamtig combi's zonder. Ik kan er maar niet aan wennen......

Rallye

Forumguru
@Fabia86: dat blauw is natuurlijk prachtig, ook op een Fabia. Bij een Fabia heeft zo'n zwart dak inderdaad ook wel iets.

Jewepe

Forumguru
Mijn idee: leuk op de oprit van de buurman om naar te kijken. Maar om er nu zelf in te rijden ................................ ?

Hetzer

Forumguru
Hey, is deze kleur nieuw op de O-2??
En ook leverbaar in NL, super VET !!!!!!!!!!!!!!!!!!

En het is een blijft de one and only Skoda rally kleur

2m5xeh0.jpg

en hier nog de O-2 in het groen

jggk7a.jpg

15i5ctt.jpg

dln6ag.jpg

deqy50.jpg

Chatslet

Forumguru
Wat een vette bak zo in het groen! :super:

En rally uitvoering, tja dat is ook wel lekker exclusief. Voor de Fabia kun je trouwens gewoon de S2000 bodykit aanschaffen. Kost wat, heb je ook wat :)

reeseend

Forumguru
Doe mij toch maar de Racing bleu. Wat ik ook mooi vind is dat mijn dakstijlen en dakhemel zwart bekleed zijn. Dat komt ook heel rustig over als je erin zit :cool:

Bovenaan Onderaan