RS in Rallye Green

Tonno

Actief lid
Groen = Skoda toch ?
Het mooie van een gebruikte auto, is dat je niet over de kleur hoeft na te denken (-:
Ik hou zelf wel van een afwijkende kleur auto, en deze zou mij zeker aanstaan.

We rijden nu een grijze Superb, by the way, die is lekker saai, whahaha !

Spector

Forumguru
Sorry ik pas, dan liever Racy Blue. Dat groen heeft denk ik niet zo'n positief effect op de inruilwaarde bij eventuele verkoop...

Falcon

Donateur
Octavia RS in Racing Green = mooi :)

Forumgangers,

Ik liep net tegen een foto aan van een Octavia Combi FL RS in Racing Green bij een Nederlandse dealer - Autobedrijf Rijnwoud in Rotterdam. Ik moet zeggen dat ziet er niet raar uit :-)

1204146-1.jpg

1204146-2.jpg

1204146-12.jpg

Alleen jammer van dat rode stiksel.. die had groen moeten zijn :)

Jasper02

Banned
Forumgangers,

Ik liep net tegen een foto aan van een Octavia Combi FL RS in Racing Green bij een Nederlandse dealer - Autobedrijf Rijnwoud in Rotterdam. Ik moet zeggen dat ziet er niet raar uit :-)

1204146-1.jpg

1204146-2.jpg

1204146-12.jpg

Alleen jammer van dat rode stiksel.. die had groen moeten zijn :)
Ik kwam deze via internet al eens tegen, indetdaad.. De kleur stiksel is niet over nagedacht haha.

Noord26

Forumguru
Een tijd terug is hier al een topic over geweest en toen waren er diverse meningen dat het foeilelijk was..

Rosinfield

† In Memoriam
tja, smaken verschillen. Ik vind het ook niet mooi. Het is me te schreeuwerig. Juist een dergelijke auto zou ik liefst in een gedistingeerde, niet zo nadrukkelijk om aandacht vragende kleur willen.

x-ray

Lid
Leuk voor op een Fabia (klein model auto) maar voor op een Octavia nee niet echt.
Ze zien je al aankomen wanneer je hem na een x aantal jaren komt inruilen, ben van mening dat het nu al een winkeldochter aan het worden is.

Mijn mening is dat race blue de kleur is voor een rs, maar das mijn mening hehe

LT83

Forumguru
Ik vind die kleur niet echt super eerlijk gezegd, denk dat je er ook snel op het bijzondere "uitgekeken" raakt.

sitechris

Donateur
Ik denk dat je veel spijt gaat krijgen als je deze Octi in groen wilt gaan inruilen na 3 jaar sturen. Dan lever je fors in. Een zeer smaakgevoelige kleur. Ik vind het overigens helemaal niets. De beste kleur voor de RS is blauw. Die staat de auto echt schitterend!

x-ray

Lid
Blij zin in wat je rijd!

Ben ook zeer te spreken over mijn Octavia. Zelden een auto gehad waarmee ik zo rustig door het verkeer kan bewegen, dit was met mijn Leon topsport wel anders. Steeds iemand die je aan het opjagen/uitdagen was.

Maar back on topic, het gaat over een groene RS :-)

Ben ook zeer te spreken over mijn Octavia. Zelden een auto gehad waarmee ik zo rustig door het verkeer kan bewegen, dit was met mijn Leon topsport wel anders. Steeds iemand die je aan het opjagen/uitdagen was.

Maar back on topic, het gaat over een groene RS :-)

Daarom heb ik een anonieme grijze RS Combi uitgekozen. Relaxed rijden wanneer ik wil, zonder opgejaagd te worden of op te vallen. Sportief rijden wanneer ik wil. Beste van beide werelden :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan