Rugleuning gaat vanzelf naar achteren

Chicco_Himself

Forumguru
Het gaat om de 2 ijzeren stangetjes @jonbongoofy. Deze zijn bij de rechter stoel wel zichtbaar bij de overgang tussen het zitgedeelte en de leuning en bij de linker stoel in het geheel niet. Zou de stoel verkeerd in elkaar zijn gezet (na evt reparatie) ??

jonbongoofy

Forumguru
Is dat niet gewoon je isofix aansluiting? Die zit alleen op passagiers stoel en daar lijkt het wel op. Kijk straks als mijn auto terug is even hoe het er hier uitziet

CDK

Forumguru
@Chicco_Himself nee hoor dit is gewoon de isofix aansluiting voor een kinderzitje, bij mijn weten zit die er bij mij niet in op de voorstoel, ook niet bij mijn vorige S2, zal wel een optie geweest zijn dan waar ik niet van af wist.

Chicco_Himself

Forumguru
Owkeee, weer wat geleerd, isofix.. hmmmm :pieker: Dan de dealer eea binnenkort maar eens voorleggen. Blijft toch irritant steeds en mag je naar mijn mening niet verwachten van deze auto.

Bakkertje

Forumguru
Bij mijn S2 had ik destijds last van onjuiste standen van de elektrisch verstelbare stoel.
Daar is uiteindelijk een software update gedaan voor de stoelverstelling en daarna was het opgelost.

Heb een soort gelijk probleem. Alleen is het de bestuurders stoel. Deze gaat vanzelf tijdens het rijden naar een andere stand. Wel elke keer het zelfde. De buiten spiegels veranderen dan ook. Dit gebeurt onwillekeurig en soms meerdere keren vlak achter elkaar.
Nu is het ook zo dat ik geheugen lokatie nummer 2 niet kan gebruiken, werkt niet. Zou het systeem toch op een of andere manier deze geheugen aanspreken?

Bovenaan Onderaan