Ruiten automatisch omhoog en omlaag

Spierings

Forumguru
Of de comfort functie..

Heb deze zelf uitgeschakeld omdat ik mijn sleutels altijd in mijn broekzak heb en het wel eens voorgekomen is dat de afstandsbediening geactiveerd wordt en de ramen van de auto op de inrit open gaan...

Steady

Lid
Volgens mij heb ik geen comfort functie... Maar hoezo is het deurslot kapot dan, gaan daar in de onbeheerde auto de ramen automatisch open van? :sterretjes:

Steady

Lid
Ik heb eens zitten googlen, en dit probleem komt ook vaak voor bij de VW... Nu zeggen ze dat je de ramen opnieuw kan inleren, dus raam naar beneden en knop 10 sec. ingebdrukt, dan raam naar boven en 10 sec. de knop ingedrukt houden. Kan dit mijn probleem verhelpen?

Antera

Donateur
je deurslot zorgt daarvoor als zijnde comfort opening.

Zoek maar eens goed. Als jij je auto open doet met de sleutel in de deur en deze vast houd met openen gaan je ramen open. Het deurslot zorgt daarvoor

Steady

Lid
Ik heb alleen een knop voor open een knop voor dicht en een knop voor alleen de kofferbak te openen

EdK

Forumguru
Ik heb alleen een knop voor open een knop voor dicht en een knop voor alleen de kofferbak te openen
Dan heb je niets meer of minder dan wij op je AB
Maar die Open en Dicht knop op de AB heeft een meerfunctie en dat is als bv je ramen nog een stukje open staan en je daarachter komt nadat je al uit auto bent en op slot staat je niet meer de wagen in hoeft om te sluiten.
Dan druk je de sluiten knop op je AB wat langere tijd in en zie je de openstaande ramen alsnog sluiten !!
En druk je op de open knop op je AB wat langere tijd dan zullen de ramen allen opengaan tot je knop loslaat.
Pas op want dan zijn je deuren ook ontgrendeld !!

Dit geld uiteraard alleen voor de elektrisch bediende ramen !!!!!!

Bovenaan Onderaan