Ruiten die spontaan open gaan

dj.verhulst

Forumguru
wat een houding,, had ooit een werkgever die niet toestond om de airco te laten repareren, doe maar een raampje open werd er gezegd.......

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
Ik ben het gewoonweg eens gaan uitproberen op mijn OIII van 05/14 met afstandsbediening en KESSY.
Auto gesloten op de oprit.
"Open" langdurig indrukken: auto ontgrendelt en de ramen gaan open.
"Sluiten" lanngdurig indrukken: ramen sluiten weer netjes en auto is afgegrendeld.

Ik zou dus ook denken dat het een "broekzak" of "op de sleutel gaan zitten" probleem is.

Ik had het ook in mijn OII Dit kwam doordat ik de voeding voor mijn zelf ingebouwde carkit van een "verkeerde" kabel had afgetapt. Na 3 jaar werd de canbus daardoor in eens van slag gebracht en gingen mijn ramen soms vanzelf open

Frenkie

Forumguru
Vanmorgen kwam ik bij m'n O3 en zag dat alle ramen geheel of gedeeltelijk open waren, eerst dacht ik dat er ingebroken was, maar de ruiten waren heel en niks was er gejat.

ik had zonneschermen op de achterruiten die waren half naar binnen getrokken, met wat gepeuter die er uit gekregen,, het duurde even eer de ruiten weer dicht gingen.

ik heb toch geen canbus grimlin ??

Ik had dit probleem gisteren toevallig ook. Ik kwam beneden in mijn parkeergarage, alle ramen stonden open. Auto stond nog wel op slot. Ik heb geprobeerd met de sleutel of ik de ramen dicht kon krijgen (lang indrukken), was niet het geval. Met de sleutel de deuren open maken werkte wel, daarna dicht, werkte ook. Ramen proberen te sluiten, werkte niet.
Ik heb uiteindelijk het contact maar aan gezet en met de knopjes de ruiten gesloten, hierna werkte alles weer normaal. Vind het toch niet bepaald een prettig gevoel. Nu was het gewoon in mijn eigen afgesloten garage, maar voor het zelfde geld stond hij ergens in een druk gebied of zo. Auto lag helemaal vol met spullen en gereedschap (ben keuken aan het verbouwen).

Bovenaan Onderaan