Wat een armoede bij die fabia.......
Vandaar dat ik een vcds kabel heb aangeschaft zodat ik dingen kun uitzetten.Dus hoe meer opties op een auto des te meer ellende kan je in de loop van de tijd krijgen, daar het allemaal aan slijtage onderhevig is.
Henk
Ik maak soms juist gebruik van die eigenschap, om het Lidl-winterdekje beter windvast te fixeren. Ben er dus wel blij mee...
Vandaar dat ik een vcds kabel heb aangeschaft zodat ik dingen kun uitzetten.
Zo zullen de koplampsproeiers bij halogeen ( overkill ) bij mij bv niet slijten i
Daar ik ze heb uitgezet..
tenzij je bedoelt: ik stap in de auto en het heeft geregend, de voorruit is bedruppeld en het duurt even alvorens de ruitenwisser van zichzelf begint te wissen nadat ik vertrokken ben?Wat mij opvalt is dat de "ruitenwisser" traag reageert vooraleer hij begint te wissen in de automatische stand. Of doe ik iets verkeerd?
Klopt dat bedoel ik dus!tenzij je bedoelt: ik stap in de auto en het heeft geregend, de voorruit is bedruppeld en het duurt even alvorens de ruitenwisser van zichzelf begint te wissen nadat ik vertrokken ben?
maar wel slecht voor de levensduur van je rubbers natuurlijk..Ruitenwissers kunnen ook stof wissen hoor.....